پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 491273 تاریخ : 1398/07/05-14:49:55
,11,
دستور رئیس‌جمهور برای پیگیری علل وقوع‌ سانحه قطار زاهدا‌ن

دستور رئیس‌جمهور برای پیگیری علل وقوع‌ سانحه قطار زاهدا‌ن

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دستور رئیس‌جمهور برای پیگیری علل وقوع سانحه قطار زاهدان-تهران، از حضور کمیته بررسی سوانح ریلی و مدیر عامل شرکت راه‌آهن در محل حادثه قطار زاهدان-تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی که برای بازدید از پایانه‌های مرزی استان خراسان رضوی به سرخس سفر کرده است، در خصوص حادثه روز چهارشنبه و خروج از ریل قطار زاهدان-تهران، ضمن تسلیت به خانواده‌های درگذشتگان این حادثه، بیان کرد: به‌دنبال این سانحه تلخ، کمیسیون‌عالی بررسی سوانح راه‌آهن را چهارشنبه‌شب به منطقه وقوع حادثه اعزام کردیم.

وی با اشاره به دستور رئیس‌جمهور برای پیگیری علل وقوع این سانحه، افزود: از مدیرعامل شرکت راه‌آهن خواستم تا در اولین فرصت خود را به زاهدان برساند و هم‌اکنون وی در محل حضور دارد.

اسلامی عنوان کرد: امداد به سانحه‌دیدگان خیلی سریع صورت گرفت و امدادگران 150 نفر را به‌صورت سرپایی مداوا کردند و 30 نفر نیز بستری شده‌اند که وضعیت آنان در دست پیگیری است.

وی افزود: امیدواریم که هرچه سریع‌تر کمیسیون بررسی سانحه دلایل این اتفاق تلخ را گزارش کند تا پس از بررسی‌های از نهایی شدن بررسی‌ها اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.

به گزارش فارس قطار مسافری زاهدان - تهران ساعت 14:50 روز گذشته پس از حرکت از ایستگاه زاهدان دربلاک نرسیده به ایستگاه شورو حدود ساعت 16 از خط خارج شد، در این حادثه متأسفانه چهار مسافر قطار جان باختند و تعداد زیادی مسافر‌ مصدوم شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 347
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران