پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315876 تاریخ : 1396/12/02-22:15:44
,10030,
دسترسی به هزاران فرصت شغلی و حرفه‌ای در اولین نمایشگاه کار ایران

دسترسی به هزاران فرصت شغلی و حرفه‌ای در اولین نمایشگاه کار ایران

اولین نمایشگاه کار ایران به پشتوانه هشت دوره نمایشگاه کار شریف برگزار میگردد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، نمایشگاه کار و کارگاه­ های تخصصی آن یک رویداد چندوجهی استخدام است که بازدیدکنندگان و بنگاه­ های حرفه­ ای شرکت کننده را در یک محیط پویا تشویق به ایجاد ارتباط حرفه ­ای جدید می­کند. این نمایشگاه با توجه به احاطه­ ای که بر پروسه جستجوی تمامی نوع موقعیت­ های شغلی اعم از مشاغل تخصصی، خدمات کاریابی، توسعه حرفه ­ای، برنامه­ های آموزشی، آموزش­های حرفه­ ای، مشاغل آزاد و خدمات کارآفرینی ارائه می­ نماید، می ­تواند به یک رویداد برجسته در زمینه ارتباط کارجو و کارفرما تبدیل شود.

شرکت در این نمایشگاه تنها یک جستجوی حرفه و شغل نیست، بلکه این فعالیت می ­تواند ارتقای نگرش شما به حرفه آینده ­تان کمک کند.

ممکن است تنها به دلیل حس کنجکاوی­تان تصمیم به بازدید از این نمایشگاه بگیرید، اما باید اطمینان داشته باشید که شرکت در این رویداد می­تواند به آشنایی بیشتر شما با پتانسیل­ های کاری آینده ­تان و ارتقای مهارت­ های ارتباطی در یافتن کار کمک شایانی نماید.

 

لزوم برگزاری

در دنیای امروز سرعت پیشرفت در زمینه‌های مختلف، مفهوم زمان را پشت سر گذاشته و روش‌های سنتی انجام کارها در کسری از زمان جای خود را به روش‌هایی نو و خلاق می‌دهند، قرار گرفتن در مسیر پیشرفت و هم‌گام شدن با جامعه‌ی جهانی گریز‌ناپذیر است.

امروزه کشورهای توسعه‌یافته بر ارتباط مستقیم کار‌جو و کار‌فرما، دانشگاه‌ها و بنگاه‌های کسب‌و‌کار تمرکز کرده و سعی در ایجاد ارتباط دوسویه بین این عوامل دارند. این کشورها با تکیه بر ساز‌و‌کارهای خلاق، ذهن کارجویان و موسسات آموزش عالی را به شیوه‌ای که منعکس‌کننده‌ی نیاز محیط‌های کسب‌و‌کار است، پرورش داده و همواره آنان را تشنه‌ی یادگیری نگاه می‌دارند.

رفع عواملی که مانع اشتغال کارجویان به‌ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌شوند از یک سو و نبود بستری مناسب برای تقابل مستقیم کارفرمایان و کارجویان از سوی دیگر، مجموعه‌ای برخاسته از دانشگاه صنعتی شریف را بر آن داشت تا با برگزاری «نمایشگاه کار» فضای مناسبی را برای کارجویان و کارفرمایان فراهم کرده و با پاسخ‌گویی به این نیاز مهم، در رشد و پویایی بازار کار و جامعه‌ی جوان کشور نقش داشته باشد.

 

شرکت های حاضر در نمایشگاه کار ایران

در این دوره از نمایشگاه کار ایران شرکت های آسان پرداخت ، ایرانسل ، اسنپ ، همراه اول ، مبین نت ، داتین ، بیمه سامان ، خدمات انفورماتیک ، تپ سی ، همکاران سیستم و ده ها شرکت و استارت آپ دیگر شرکت می کنند که کارکنان خود را با یک رویکرد جامع و بر مبنای وجوه مختلف و در نهایت براساس کفایت و لیاقت آنها استخدام نماید، و نمایشگاه کار براساس خط مشی خود شرایط لازم برای این فرآیند برای متقاضیان را ایجاد می­ نماید.

 

زمان برگزاری

نمایشگاه کار ایران در محل مجتمع نمایشگاهی شهر بوستان گفتگو از تاریخ 3 الی 5 اسفندماه 1396 برگزار میگردد و بازدید برای عموم مردم رایگان است.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 333
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران