پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493837 تاریخ : 1398/08/29-11:34:47
,1,
دستاوردهای بانک مرهون تلاشهای بی وقفه کارکنان است

دستاوردهای بانک مرهون تلاشهای بی وقفه کارکنان است

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در همایش سراسری مدیران عالی این بانک، موفقیتهای بدست آمده را مرهون تلاشهای بی وقفه کارکنان دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، دکتر غلامحسن تقی نتاج – مدیر عامل بانک – در این همایش با مروری بر 26 سال سابقه فعالیت بانک، دستاوردهای کسب شده را مرهون تلاش هزاران نفر از کارکنان شریف آن و اعتماد و وفاداری میلیونها نفر از مردم شریف ایران در این سال ها دانست و گفت: با جرأت و اطمینان کامل می گویم که بانک مهر اقتصاد وابسته به بانک سپه از بهترین بانک های کشور است.
وی با اشاره به ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، ابراز داشت: همه باید تلاش کنیم تا انشا ا... این ماموریت جدید را به نحو احسن اجرا نماییم چرا که طرح ملی ادغام در جهت یک مصلحت الزامی و بزرگتر صورت می گیرد.
نتاج مهم ترین هدف این همایش را تسریع و تسهیل در فرآیند ادغام در عین اقتصادی بودن و سودآوری برای ذی نفعان دانست و گفت: طرح ملی ادغام کار ظریفی است که باید با بهترین کیفیت و کمترین هزینه و خسارت اجرایی شود لذا ادغام در کنار ادامه فعالیت اقتصادی رویکردی است که در دستور کار قرار دارد.
وی اقتصادی بودن مطابق قوانین و مقررات، انعطاف پذیری و ضرورت تغییر مستمر منتهی به قالب نو و حفاظت و مراقبت از تمامیت و بهره وری منابع بانک را از جمله مهم ترین ملاحظات اساسی دانست که همکاران در لایه های مختلف سازمانی باید به عنوان چارچوب حرکت مورد توجه قرار دهند.
مدیر عامل بانک، حمایت مستمر دولت و بانک مرکزی، اخذ مجوز و قانونی شدن بیشتر در قالب یک بانک 95 ساله، جاری سازی تمامی خدمات بانکی برای تامین انتظارات پولی حدود 15 میلیون مشتری، مدیریت ریسک نقدینگی، پایداری و حفظ جایگاه و امنیت شغلی کلیه همکاران، کارایی و اثربخشی فعالیت ها از طریق هم افزایی با تمامی بانک های ادغام شونده و ارتقای کلاس فنی همکاران از واسطه گری وجوه به بانکدار حرفه ای را از مهم ترین دستاوردها و فرصت های پیش روی عنوان کرد.
نتاج در تشریح لغزش گاهها و نقاط پر ریسک، خاطر نشان کرد: انواع انحرافات ناشی از نظام کنترل های داخلی، فرهنگ سازمانی متنوع و تعصبات سازمانی، مشتریان بدحساب و سوء استفاده احتمالی آنان، ذهنیت منفی بازار نسبت به ادغام های قبلی در کشور، نگرانی کارکنان و مدیران در مورد آینده شغلی و سازمانی و فضا سازی منفی رقبا و بد اخلاقی های غیر حرفه ای از مواردی است که احتمال بروز ریسک در آن وجود دارد.
وی سازمان ارزشی مهر اقتصاد، مدیران توانمند، کارکنان مجرب، متعهد و توانمند و سرمایه دانشی بانک در 26 سال گذشته را جزء داشته های بانک دانست و تصریح کرد: مهربانی در عین قاطعیت، صداقت، و حاکم بودن تفکر جمعی از مولفه هایی است که در سازمان این بانک نهادینه شده است و سرمایه ای ماندگار خواهد بود.
نتاج تبیین سیاست ها و فرآیندهای اجرایی مرتبط با طرح ادغام بانک های نیروهای مسلح، بیان نقطه نظرات و محدودیت های ادارات امور شعب استان ها، تشریح سیاست های کلی و برنامه های بانک در شش ماهه دوم سال، بررسی عملکرد ادارات امور شعب با محوریت بودجه ابلاغی و طرح ارتقای سود آوری در نیمه نخست سال و بررسی عملکرد 6 ماهه اول را از محورهای اصلی این همایش عنوان کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 373
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران