پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463637 تاریخ : 1398/02/10-12:43:04
,13,
دریافت نشان استاندارد در تسهیل صادرات موثر است

حجتی:

دریافت نشان استاندارد در تسهیل صادرات موثر است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی با ایجاد سامانه صدور آشکار می شود و دریافت نشان استاندارد در تسهیل صادرات موثر است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمود حجتی روز سه شنبه در مراسم رونمایی از سامانه صدور نشان حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی در محل وزارت جهاد کشاورزی افزود: ایجاد چنین سامانه ای این امکان را می دهد تا مردم بدانند غذایی که مصرف می کنند از مزرعه تا سفره چگونه تهیه شده و آیا ایمنی و سلامت دارد، یا قابل قبول نیست. 

وی اظهار داشت: شورای عالی بهداشت با تاکید رئیس جمهوری و برای رفع دغدغه مردم در دولت یازدهم تشکیل شد تا مسئله ایمنی و سلامت غذایی مردم به نحوی پیگیری و حل شود. 
حجتی تصریح کرد: این سامانه با مشارکت چند جانبه وزارت جهادکشاورزی، سازمان ملی استاندارد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر دستگاه های متولی شروع به کار کرده است. 
وزیر جهاد کشاورزی گفت: همزمان با ثبت کالا در این سامانه، علاوه بر شناسنامه دار شدن غذا با صدور گواهی و کد استاندارد، کالا نشان استاندارد می گیرد و این کار بزرگ در کشور در حال انجام است. 
وی اضافه کرد: ادامه این روند در نشانه گذاری کالاها برای صادرات موثر و در پروتکل ها و موافقتنامه های دولت ها مورد پذیرش است. 
سامانه صدور نشان حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد رونمایی شد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 452
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران