پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465447 تاریخ : 1398/03/07-12:02:22
,2,
درسال گذشته بیش از 46 هزارکارت اعتباری پست‌بانک‌ایران واگذارشده است

مهندس مهرانی عضو هیأت مدیره:

درسال گذشته بیش از 46 هزارکارت اعتباری پست‌بانک‌ایران واگذارشده است

عضو هیأت مدیره پست بانک ایران گفت: برای کمک به قدرت خرید مردم برای خرید کالاهای ایرانی درسال گذشته بیش از 46 هزار کارت اعتباری به ارزش بیش از 10هزار و 448 میلیارد ریال درقالب تسهیلات مرابحه به مشتریان این بانک واگذار شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، مهندس مهرانی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران با اعلام این خبر افزود: کارت‌های اعتباری این بانک در سه‌نوع طلائی، نقره‌ای و برنزی صادر می‌شود که کارت‌های طلائی برای تسهیلات بین 300 تا 500 میلیون ریالی، کارت نقره‌ای برای تسهیلات بین 100 تا 300 میلیون ریالی و کارت برنزی نیز برای تسهیلات تا سقف 100میلیون ریال واگذار می‌شود.

مهرانی تصریح کرد: ازمجموع کارت‌های اعتباری صادرشده درسال گذشته حدود 23درصد کارت طلائی، 38درصد کارت نقره‌ای و 39 درصد نیز کارت برنزی بوده است.
عضو هیأت مدیره پست بانک ایران؛ اینترنت بانک را یکی از بهترین خدمات بانکی موجود درکشور دانست و افزود: اینترنت بانک این بانک درسال گذشته بیش از 460 هزار کاربر داشته و با توجه به رضایتمندی کاربران، این تعداد به سرعت درحال افزایش است.
وی تعداد دستگاه‌های خودپرداز فعال این بانک را 2938 دستگاه اعلام کرد و تصریح کرد: از مجموع این دستگاه‌ها تعداد 519 دستگاه مالکیتی، 1249دستگاه متعلق به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، 1008دستگاه مربوط به صاحبان باجه‌ها و 217 دستگاه نیز بصورت واگذاری استیجاری به اشخاص در قالب پرستاری است.
مهرانی؛ اپلیکیشن سکه همراه پست بانک ایران را یکی از خدمات مطلوب این بانک به مشتریان عنوان کرد و گفت: درسال گذشته در این اپلیکیشن با 108 هزار کاربر، بیش از یک میلیون و 268 هزار تراکنش انجام شده است.
وی نرم‌افزار پست‌بانک‌ایران را یکی از به‌روزترین و بهترین نرم‌افزارهای بانکی کشور عنوان‌کرد و افزود: زیرساخت نرم‌افزاری این بانک شرایط را برای توسعه کمی‌وکیفی هرچه بیشتر خدمات فراهم‌کرده و مطمئناً با برنامه‌های طراحی‌شده خدمات جدید و متنوعی به هموطنان ارائه خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 263
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران