پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 453074 تاریخ : 1398/01/26-16:33:05
,5,
درتلاشیم ترمیم سیل‌بند حد فاصل سوسنگرد و بستان امروز پایان یابد

معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای استان تهران:

درتلاشیم ترمیم سیل‌بند حد فاصل سوسنگرد و بستان امروز پایان یابد

معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای استان تهران گفت: تلاش می‌کنیم ترمیم سیل‌بند حد فاصل سوسنگرد و بستان امروز پایان یابد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدرضا کرمی‌نژاد با بیان اینکه حجم قابل توجهی از ترمیم سیل‌بند انجام شده، گفت: عرض شکستگی سیل‌بند حدود 120 متر بود که اکنون نزدیک به 95 متر آن ترمیم شده است. 

نیروهای آبفای استان تهران از شش روز پیش مشغول ترمیم سیل‌بند حد فاصل سوسنگرد و بستان هستند.
به گفته کرمی‌نژاد: این سیل‌بند به دلیل حجم آبی که از کرخه آمده، قطع شده است و حجم بسیار زیادی از آب به زمین‌های پایین‌ دست آن وارد شده که هم زمین‌های کشاورزی را از حیز انتفاع خارج کرده و هم جاده را زیر سیل برده است. 
معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای استان تهران در باره علت زمان‌بر شدن ترمیم سیل‌بند گفت: فشار و سرعت، حجم و عمق آب بسیار بالا بوده است، با این حال همکاران ما از 5 بامداد تا 10 شب کار می‌کردند که این سیل‌بند زودتر ترمیم شود. 
کرمی‌نژاد افزود: با تلاش‌های همکاران آبفای استان تهران در خوزستان به ‌ویژه با پشیتبانی بسیار خوب استانداری تهران و استانداری خوزستان تمام ماشین‌آلات و تجهیزات ما مشغول کار هستند و اگر امروز ترمیم سیل‌بند تمام شود، فردا و پس فردا آن را تثبیت می‌کنیم و پروژه بعدی را در منطقه پیش می‌بریم. 
کرمی‌نژاد گفت: هم‌اکنون برای ترمیم سیل‌بند 15 دستگاه کمپرسی، دو دستگاه جرثقیل و سه دستگاه لودر در اختیار نیروهای آبفای استان تهران است؛ هماهنگی بسیار خوبی که بین آبفای استان تهران، شهرداری تهران، ستاد بحران استان تهران و استانداری خوزستان هست، باعث شده است ماشین‌آلات مورد نیاز به راحتی در اختیار ما قرار گیرد و کار ها به خوبی پیش رود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران