پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377021 تاریخ : 1397/06/31-12:27:50
,17,
درآمدهای مالیاتی، سدی در برابر تحریمهای دشمنان است

مدیرکل امورمالیاتی قزوین:

درآمدهای مالیاتی، سدی در برابر تحریمهای دشمنان است

مدیرکل امورمالیاتی قزوین گفت: امروز نقش و ج سازمان امور مالیاتی در تامین درآمد ها و هزینه های جاری کشور قابل توجه است و این درآمدها سدی در برابر تحریمهای اقتصادی دشمنان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط  عمومی سازمان امورمالیاتی کشور، پورامیدی، مدیرکل امورمالیاتی قزوین، در سومین گردهمایی مدیران و کارشناسان حراست منطقه 2 سازمان امورمالیاتی کشور که در شهر قزوین برگزارشد، گفت: در شرایط حاضر بالغ بر 90 درصد از درآمد های استان به درآمدهای مالیاتی اختصاص دارد و این موضوع وظیفه ما را بسیار سنگین تر نموده است .

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین اضافه کرد: در شرایط کنونی باید با همدلی تلاش نماییم چه در محیط کار برای همکاران و چه در فضای بیرونی برای مودیان، شرایطی مورد اعتماد و تعاملی ایجاد کنیم تا اهداف و سیاست های سازمان محقق گردد. 
وی با تاکید بر اینکه کار نظام مالیاتی کاری سخت و پر مسئولیت است گفت: مودیان ما مردم فرهنگ مداری هستند و در شرایط گوناگون و صحنه های مختلف به میدان عمل آمده اند و با تشریک مساعی توانسته ایم به اهداف نظام مالیاتی دست یابیم.
پورامیدی تاکید کرد: داشتن روحیه و تفکر ملی یک فضای همدلی، یکپارچه و وحدت می خواهد و در شرایط کنونی که کشور با موج تازه ای از تهدیدها و تحریم های اقتصادی همراه شده است مهمترین راهکار برای تامین مالی پایدار کشور ، درآمدهای مالیاتی است و باید تلاش کنیم تا بهترین نقش آفرینی را در اقتصاد کشور رقم بزنیم و انشالله بتوانیم سربازی خوب درحوزه اقتصادی کشور باشیم. 
مدیرکل امور مالیاتی قزوین ضمن قدردانی از زحمات دستگاههای نظارتی استانی و سازمان متبوع، خاطرنشان کرد: دستگاههای نظارتی در تامین اطمینان و اعتماد مودیان و ایجاد فضایی امن برای انجام وظایف کارکنان نقش غیر قابل انکاری دارند و امید داریم در سایه تلاش، کمک و یاری همه دستگاه ها کشوری آباد و سرافراز داشته باشیم .
در ادامه این جلسه اکبری، معاون امور اقتصادی اطلاعات استان قزوین، نیز ضمن تشریح فضای عمومی کشور، بر رعایت عدالت و رفع تبعیض مالیاتی تاکید کرد و اظهار داشت: در وصول مالیات با رعایت انصاف و عدالت موجبات رضایت مودیان فراهم خواهد شد و آگاه سازی اصناف و بازاریان در ایجاد فضای مطلوب، جهت تحقق اهداف نظام مالیاتی ضروری است. 
وی با تاکید بر جلب رضایت مودیان عنوان کرد: حوزه حراست سازمانها باید جایگاه امانت داری و امین بودن خود را بین مجموعه حفظ کند. 
معاون امور اقتصادی اطلاعات استان قزوین با تاکید بر اهمیت هم افزایی و تعامل میان دستگاه ها اظهارداشت: استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها در امور مالیاتی یکی از نقاط اصلی و کلیدی است که قطعا با ارتباط و تعاملی که بین مدیران استانی وجود دارد بسیاری از مسائل و مشکلات وصول مالیات تسهیل خواهد شد. 
در ادامه این گردهمایی کارگاه های تخصصی و آموزشی حفاظت پرسنلی، حفاظت فیزیکی ، حفاظت فناوری اطلاعات و حفاظت اسناد برگزار شد .
شایان ذکر است این گردهمایی یکروزه با حضور مسئولان ستادی سازمان امور مالیاتی کشور، مدیران و کارشناسان ادارات کل امور مالیاتی استان‌های گیلان، گلستان، مازندران ، البرز و قزوین، برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران