پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466989 تاریخ : 1398/04/05-12:18:10
,17,15,
در یک ماه اخیر 550 تلفن همراه ثبت سفارش شده است/هفته سرنوشت‌ساز پیش روی بازار تلفن همراه

در یک ماه اخیر 550 تلفن همراه ثبت سفارش شده است/هفته سرنوشت‌ساز پیش روی بازار تلفن همراه

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه با بیان این‌که در یک ماه اخیر 500 تا 550 تلفن همراه ثبت سفارش شده است، گفت: شرایط بازار در هفته آینده معیار مناسبی برای پیش‌بینی آینده بازار و فعالیت واردکنندگان اصلی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ابراهیم درستی درباره اتفاقات اخیر در بازار تلفن همراه مبنی بر کاهش قیمت و واردات رسمی این محصول به کشور گفت: در گذشته بارها تأکید شد که اگر شرایط مناسبی برای شرکت‌های واردکننده و تأمین‌کننده تلفن همراه فراهم شود، این شرکت‌ها توانایی رفع نیاز بازار را دارند که روند نزولی قیمت و ثبات قیمت در بازار حاکم خواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه با تأکید بر این‌که نرخ ارز تأثیر مستقیمی بر بازار تلفن همراه دارد، خاطرنشان کرد: در هفته آینده شرایط پیش روی بازار تلفن همراه از بابت تأمین نیاز بازار از طریق واردکنندگان اصلی با توجه به شرایط تعیین نرخ ارز و شرایط فعالیت واردکنندگان مشخص خواهد شد.

وی بیان کرد: در یک ماه گذشته از سوی واردکنندگان رسمی 500 تا 550 هزار تلفن همراه ثبت سفارش شده که نکته مهم تعداد دستگاه‌های ترخیصی از گمرکات است.
درستی خاطرنشان کرد: در هفته‌های اخیر قیمت تلفن همراه ثبات قیمتی همراه با کاهش قیمت‌ها را تجربه کرده است که اگر شرایط تأمین نیاز بازار از طریق واردکننده اصلی انجام شود شرایط بهتری در انتظار بازار است.

کار کارشناسی برای بازگشت حدود صنفی به قانون

نماینده وزیر صنعت در اتاق اصناف در پاسخ به این سوال که با توجه به انتقاد اتحادیه امکان بازگشت حدود صنفی به قانون نظام صنفی وجود دارد، گفت: در حال حاضر بازگشت حدود صنفی به قانون درخواست شده که با توجه به فرآیند بررسی و قانون‌گذاری مبنی بر بررسی کارشناسی و ارائه نظرات به کمیسیون نظارت، در حال حاضر این درخواست در مرحله بررسی و کار کارشناسی است.

وی تأکید کرد: در معیارهای جهانی به ازای هر 400 نفر یک واحد صنفی فعال وجود دارد اما در ایران این میزان به 25 نفر رسیده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 408
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران