پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252908 تاریخ : 1395/10/07-12:15:17
,10031,
در مدارس پرورش بر آموزش غلبه داشته باشد

در مدارس پرورش بر آموزش غلبه داشته باشد

وزیر آموزش و پرورش گفت: باید در مدارس، پرورش بر آموزش غلبه داشته باشد، معلمان چه بخواهند چه نخواهند در تربیت دانش‌آموزان مسوولیت دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی دقایقی پیش در دیدار با فرهنگیان  سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بر اساس مطالعات انجام شده باید رویکرد ما نسبت به آموزش و پرورش در مقایسه با سال‌های قبل تغییر کند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: هرچند در برنامه ششم زمینه این تحول ایجاد شده اما مهمترین مسئله ای که باید مورد نظر ما باشد تغییر نگرش و بینش است.

این مسؤول گفت: اگر تا بحال فکر می‌کردیم ماموریت مدرسه این است که دانش‌آموزان در محیط مدرسه دانش یاد بگیرند امروزه دیگر اولویت این نیست و باید مدرسه زندگی باشد، نه تنها مدرسه فراگیری علم.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان باید در محیط مدرسه زندگی کردن را بیاموزند و این زمانی محقق می‌شود که دانش‌آموز در مدرسه زندگی کند تا زندگی کردن را یاد بگیرد.

دانش آشتیانی افزود: در محیط مدرسه باید روابط صمیمی بین دانش آموز و معلم ایجاد شود و باهم دوست باشند نه فرمانبردار بودن دانش آموز از معلم به طوریکه از او بترسد.

وی گفت: باید در مدارس پرورش بر آموزش غلبه داشته باشد، معلمان چه بخواهند چه نخواهند در تربیت دانش‌آموزان مسئولیت دارند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: هرچقدر معلمان و دانش آموزان با هم دوست باشند، استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان بروز پیدا می‌کند.

این مسؤول بیان کرد: اگر دانش آموز از محیط مدرسه و کلاس درس بترسد و استرس داشته باشد هرگز استعدادهای او نه تنها بروز پیدا نمی‌کند بلکه روند یادگیری دروس را با مشکل مواجه می‌کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 367
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران