پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522401 تاریخ : 1399/08/18-10:03:19
,1,
در محل موزه مقدم تهران صورت گرفت: امضا تفاهمنامه بین بانک ملت و دانشگاه تهران

در محل موزه مقدم تهران صورت گرفت: امضا تفاهمنامه بین بانک ملت و دانشگاه تهران

تفاهمنامه همکاری میان بانک ملت و دانشگاه تهران با هدف افزایش تعاملات فی مابین به امضا رسید.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملت، براساس این تفاهمنامه که به امضای دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل این بانک و دکتر محمود نیلی رئیس دانشگاه تهران رسید، سطح همکاری های متقابل و مراودات بانکی از طریق تمرکز بر اعطای تسهیلات جهت انجام پروژه های عمرانی شهر دانش در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و افزایش کیفی و کمی حساب های دانشگاه تهران در بانک ملت، ارتقا خواهد یافت.
دکتر محمد بیگدلی در جلسه انعقاد این تفاهمنامه در محل موزه مقدم به عنوان یکی از خانه های قدیمی و تاریخی تهران اظهار امیدواری کرد که این تفاهمنامه برای طرفین منشا خیر و برکت باشد و نتایج مثبت آن شامل حال تمام جامعه علمی کشور شود.
دکتر محمود نیلی، رئیس دانشگاه تهران نیز با قدردانی از همکاری های گسترده بانک ملت با این دانشگاه، حُسن شهرت و عملکرد مطلوب این بانک را برای مجموعه این دانشگاه قابل احترام خواند و از مراودات و همکاری های بانک با دانشگاه سپاسگزاری کرد.
وی اعلام کرد: با توجه به توانایی بالای بانک ملت انتظار بیشتری نسبت به همکاری های فی مابین وجود دارد و امیدواریم با انعقاد این تفاهمنامه سطح همکاری های طرفین در مسیر مشخص و از پیش تعیین شده افزایش یابد.
در مراسم امضای این تفاهمنامه، محمود اخلاقی، عباس جعفرلو و سید ابوطالب دیبایی معاونان مدیر عامل، محسن مقدسی و علی اکبر صابریان مدیران امور و سید حمیدحسینی مدیر شعب منطقه سه تهران حضور داشتند.
در ادامه این مراسم، دکتر بیگدلی به همراه مدیران ارشد بانک از مجموعه موزه مقدم تهران بازدید و از نزدیک با معماری و آثار موجود در این موزه آشنا شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 303
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران