پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 512637 تاریخ : 1399/02/22-14:44:09
,2,
در عید غدیر، از بانک ملی ایران عیدی بگیر!

در عید غدیر، از بانک ملی ایران عیدی بگیر!

کاربران اپلیکیشن ایوا با انجام هر تراکنش موبایلی می توانند شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی خودروی آفرود که همزمان با عید غدیر برگزار می شود، افزایش دهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، به عنوان بازوی پرداخت های الکترونیکی بانک ملی ایران در نظر دارد برای قدردانی از اعتماد مشتریان خود و کاربران ایوا، قرعه کشی جایزه ویژه یک دستگاه خودروی آفرود با تجهیزات کامل کمپینگ را هجدهم مردادماه همزمان با عید غدیر برگزار کند.
بر همین اساس کاربران این اپلیکیشن می توانند با استفاده از خدمات آن، شانس برنده شدن خود در قرعه کشی آفرود را هم افزایش دهند.
سداد با ایوا امکانی را فراهم کرده که کاربران به خدمات متنوعی مثل خرید شارژ و بسته اینترنت، کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید بلیت اتوبوس، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، اعلام موجودی، پرداخت عوارض خروج، خرید بیمه، پرداخت های سازمانی، خرید با QRکد از طریق کارتخوان های بانک ملی ایران، پرداخت وجوهات شرعی و کمک به نیازمندان و... به راحتی دسترسی داشته باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران