پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 515667 تاریخ : 1399/04/18-12:36:45
,10025,
در شرایط ویژه و شدت موج شیوع کرونا ویروس، پیش پرداخت کارمزد 70 نماینده برتر بیمه معلم

در شرایط ویژه و شدت موج شیوع کرونا ویروس، پیش پرداخت کارمزد 70 نماینده برتر بیمه معلم

شرکت بیمه معلم در راستای حمایت از شبکه فروش در بحران کرونا، پرداخت علی الحساب کارمزد 70 نماینده برتر را در دستورکار قرار داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، کاوه قاضی معاونت توسعه بازار شرکت بیمه معلم، با اشاره به حمایت های این شرکت از شبکه فروش در شرایط بحران ویروس کرونا خبر داد: به منظور حمایت از شبکه فروش، پیش پرداخت کارمزد 70 نماینده برتر در قالب وام بدون بهره در دستور کار قرار گرفت. مبالغ کارمزد به صورت علی الحساب و در قالب وام هفته آینده به حساب 70 نفر از نمایندگان برتر واریز خواهد شد.

معاونت توسعه بازار بیمه معلم تاکید داشت: در شرایط شیوع کرونا و با توجه به شدت موج دوم این ویروس در مدت اخیر، بسیاری کسب و کارها تحت الشعاع قرار گرفته و شبکه فروش صنعت بیمه نیز بی تاثیر نبوده، در این خصوص حمایت از شبکه فروش به عنوان صف مقدم شرکت های بیمه اهمیت بسزائی دارد.

کاوه قاضی با بیان اینکه توانمند سازی نمایندگان همیشه در دستور کار بیمه معلم قرار داشته عنوان کرد: علاوه بر پیش پرداخت کارمزد به صورت علی الحساب، محاسبه سود مشارکت در منافع نیز از دیگر برنامه های شرکت است که در هفته های آتی محاسبه و به حساب نمایندگان واریز خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 348
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران