پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451238 تاریخ : 1397/12/20-14:23:05
,1,
در زمینه شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان؛ امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت شناسا و دانشگاه تربیت‌مدرس

در زمینه شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان؛ امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت شناسا و دانشگاه تربیت‌مدرس

در رویداد معرفی شتابدهنده‌ها و استارتاپ‌های شناسا و تریگ آپ که با همکاری دانشگاه تربیت مدرس (دانشکده مهندس صنایع و سیستم‌ها) در اسفند ماه سال 1397 در این دانشگاه برگزار شد، تفاهم‌نامه‌ی همکاری میان شرکت شناسا و دانشگاه تربیت مدرس امضا شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، تفاهم نامه همکاری در زمینه شناسایی، ارزیابی و جذب شرکت‌های دانش بنیان و فناور برای سرمایه‌گذاری خطرپذیر توسط شناسا، شناسایی نخبگان برای عضویت و همکاری در زمینه مدیریت شرکت‌های تحت پوشش این شرکت، به اشتراک‌گذاری زیرساخت‌ها و فرصت‌های رشد و ارتقاء توانمندی‌ها برای دو طرف، مشارکت در شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان جدید و انتقال تجربه در زمینه‌های مختلف اعم از برگزاری رویدادهای آموزشی و ترویجی، بین حامد ساجدی مدیرعامل شرکت شناسا و محمد تقی احمدی به نمایندگی از دانشگاه تربیت مدرس به امضاء رسید.

در این رویداد، دکتر ساجدی مدیرعامل شرکت شناسا، ضمن اشاره به موضوع رویداد که نوآوری و ارزش‌آفرینی است گفت: موضوع این گردهمایی، نوآوری و ارزش‌آفرینی است و بحثی که محوریت پیدا می‌کند اراده و علاقه ای است که افراد ارزش آفرین و کارآفرین دارند. گرایش جدی در کشور ما به ارزش‌آفرینی بر مبنای نوآوری و خلاقیت اتفاق افتاده است.

وی با بیان این مطلب که زنجیره ارزش ، پیش شتابدهی، شتابدهی، پسا شتابدهی و سرمایه‌گذاری جسورانه در مجموعه شناسا پیاده سازی شده‌است، مطالبی را در خصوص علاقه‌مندی بیشتر شناسا به برخی حوزه‌ها اعم از سلامت دیجیتال، تجهیزات پزشکی، کاربردهای تشخیصی و درمانی و حوزه های بیوتکنولوژی، سبک زندگی، ادتک و کیدتک مطالبی ارائه کرد.

در این رویداد همچنین سیدحمیدرضا علوی معاون رشد و شتابدهی شرکت شناسا، به تشریح ویژگی‌ها،‌ نکات کلیدی، خدمات و زیرساخت‌هایی که برای رشد یک کسب و کار نوآورانه، در تریگ‌آپ در اختیار استارتاپ‌ها قرار می‌گیرد پرداخت.

در بخش پایانی این رویداد، ‌یک نشست تخصصی با حضور استارتا‌پ‌های تله طب، 3D Fast، لینک اپ و ابر آروان که همگی از استارتاپ‌های تریگ‌آپ بوده‌اند، برگزار شد. در این نشست صمیمانه، مدیران این استارتاپ‌ها در خصوص تجربیات خود در شکل‌دهی استارتاپ خود و نحوه همکاری با شتابدهنده تریگ آپ، سرویس‌ها و خدمات دریافتی از یک شتابدهنده توضیحاتی ارائه دادند. ارائه این تجربیات و داستان مسیر موفقیت آنها با هدف آشنایی مخاطبان رویداد که قصد برنامه‌ریزی و راه‌اندازی کسب و کار خود را در این اکوسیستم دارند صورت گرفت. برگزاری جلسه پرسش و پاسخ بخش پایانی این پنل بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 256
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران