پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507802 تاریخ : 1398/11/19-13:05:40
,10025,
در راستای تحقق سند استراتژیک شرکت بیمه معلم واحد امور مشتریان افتتاح شد

در راستای تحقق سند استراتژیک شرکت بیمه معلم واحد امور مشتریان افتتاح شد

واحد امور مشتریان بیمه معلم با هدف سنجش رضایت مشتریان، مشاوره، خرید، راهنمایی پرداخت خسارت، پیگیری شکایات، انتقادات و پیشنهادات و توسعه خدمات آنلاین افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، با تصویب هیئت مدیره و در راستای افزایش رضایت مشتریان و کیفیت خدمات، واحد امورمشتریان راه‌اندازی شد و  با حضور مدیرعامل بیمه معلم رسما افتتاح گردید.
براین اساس در ابتدا، به منظور تسهیل دسترسی مشتریان، نرم‌افزار نوین مرکز تماس راه‌اندازی گردید. همچنین نظرسنجی از مشتریان به صورت روزانه درحال انجام است، که نتیجه این اقدامات نشان‌دهنده کسب رضایت بیش از 80 درصدی مشتریان شرکت در سال جاری می‌باشد.
این گزارش می‌افزاید: طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، رونمایی از باشگاه مشتریان با ساختار جدید، انجام بازاریابی دیجیتال و فروش آنلاین از برنامه‌های سال آتی این واحد می‌باشد و تمامی فرایندها در بستر نرم افزار Microsoft CRM اجرایی خواهد شد.
واحد امورمشتریان، حلقه ارتباطی شرکت با مشتریان است... و انتظار می‌رود با افتتاح این واحد، ارتباط بهینه با سایر واحدهای سازمانی ایجاد شده و گامی در جهت افزایش کیفیت خدمات، رضایت مشتریان و در نهایت، وفاداری مشتریان باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 538
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران