پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 189395 تاریخ : 1395/02/21-12:33:25
,17,10026,10027,
در دیدار مدیران تأمین اجتماعی استان البرز با نماینده منتخب ساوجبلاغ ، طالقان و نظرآباد

در دیدار مدیران تأمین اجتماعی استان البرز با نماینده منتخب ساوجبلاغ ، طالقان و نظرآباد

مدیران بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی استان البرز با نماینده منتخب مردم ساوجبلاغ ، طالقان و نظر آباد در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دراین دیدار مدیران تامین اجتماعی استان البرز بر توسعه ارتباطات برون سازمانی و پارلمانی تاکید کردند.

در راستای توسعه ارتباطات برون سازمانی و تاکید بر نقش کلیدی نمایندگان مجلس در اجرا و تصویب مصوبات مجلس شورای اسلامی، مدیرکل تامین اجتماعی استان البرزو مدیردرمان ، حمایت های پارلمانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سازمان تامین اجتماعی را خواستار شدند.
مرتضی سلامی مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز و دکتر ابوالفضل آفریده مدیر درمان این استان ضمن تبریک نمایندگی مردم ساوجبلاغ ، طالقان و نظرآباد به دکتر محمود بهمنی تعامل هرچه بیشتر مدیران ارشد استان و حمایت های پارلمانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سازمان تامین اجتماعی را خواستار شدند.
دکتر محمود بهمنی نماینده منتخب ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد نیز در این دیدار صمیمانه با تشکر و قدردانی از مساعی مدیران و کارکنان تامین اجتماعی استان البرز در ارایه خدمات مناسب به بیمه شدگان اظهار داشت: کارخانجات و صنایع در استان البرز از نقش کلیدی برخوردار است و باید به فکر صنایع و کارخانجات استان باشیم، لذا  به منظور بهبود روند فعالیت های کارخانجات، تولید و صدور محصولات به خارج از استان  باید از تسهیلات اعطایی بانک ها استفاده شود.
وی افزود: تامین اجتماعی می باید به منظور اخذ بدهی های معوقه کارگاه ها و سایر شرکت های خدماتی و تولیدی، نحوه وصول معوقات و بدهی ها را مدیریت نماید. تامین بهداشت و درمان، خوراک و پوشاک از جمله نیازهای ضروری هستند که باید مورد توجه و اذعان مسئولین استانی قرار بگیرد و در این زمینه می توان از وجود خیرین و نیکوکاران استان نیز بهره گرفت.
وی بیان داشت: نمایندگان مجلس به عنوان بازوی کمکی برای تامین اجتماعی عمل می‌کنند و به منظور ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به 41 میلیون نفر بیمه شده این سازمان را یاری می‌دهند.
دکتر بهمنی ادامه داد: فعالیت و اهداف تامین اجتماعی یک بحث تخصصی است و تحمیل نمودن بار عملکردی و مالی بر این سازمان مناسب و شایسته نیست.
در این دیدار همچنین مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز بیان داشت: مساعدت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی همواره راهگشای بسیاری از معضلات پیش روی سازمان بوده و هست.

وی خاطرنشان ساخت: علی رغم مشکلات فراوان واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی، این اداره کل توانسته است با درایت و تعاملات مناسب و همکاری خوب مدیران ، نسبت به دریافت بدهی ها و معوقات کارگاه ها و ... به نحو مناسبی عمل نماید و از این لحاظ در کشور از وضعیت مطلوبی برخوردار هستیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی البرز نیز با قدردانی از همکاری های صمیمانه نمایندگان استان البرز با اعلام گزارش عملکرد واحدهای تابعه بیمه ای افزود: درک و شناخت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از نحوه فعالیت و عملکرد بخش های مختلف تامین اجتماعی (بیمه ای و درمانی) زمینه همکاری مناسب درون و برون سازمانی و امور مجلس را فراهم می نماید.
دکترابوالفضل آفریده اظهار داشت:  توسعه و تقویت تعاملات مناسب با نمایندگان مجلس به عنوان یکی از راهبردهای سازمان تامین اجتماعی در اولویت برنامه های این سازمان قرار دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 132
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران