پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 490538 تاریخ : 1398/06/16-15:10:28
,17,25,
در تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای صنعتی و معدنی کشور، اولویت با تولیدات داخلی است

در جلسه تامین آلومینای مورد نیاز صنعت آلومینیوم کشور مطرح شد؛

در تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای صنعتی و معدنی کشور، اولویت با تولیدات داخلی است

در جلسه پیگری تامین آلومینای مورد نیاز صنعت آلومینیوم کشور بر ضرورت توجه به ظرفیت های معدنی و تامین مواد اولیه از تولیدات داخلی کشور تاکید شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص نگاه به داخل و اهمیت خودکفایی در بخش های مختلف کشور، اظهار داشت: برنامه ریزی روی تامین حداکثری نیاز های صنعتی و معدنی کشور از محل منابع و تولیدات داخلی در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت است. 

توجه به برخی اقلام و محصولات راهبردی در توسعه صنعتی و معدنی کشور و احصاء موارد در راستای تحقق خودکفایی، در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

طی این جلسه وزیر صمت برنامه های سازمان های توسعه ای این وزارتخانه از جمله ایمیدرو و ایدرو را در چارچوب برنامه های عملیاتی تعیین شده برای تامین و تولید اقلام راهبردی مورد بررسی قرار داد. 

همچنین رحمانی در پایان این جلسه بر ضرورت تسریع در راه اندازی برخی طرح های صنعتی و معدنی که در زمینه خود کفایی کشور دارای اهمیت ویژه ای هستند تاکید کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران