پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509542 تاریخ : 1398/12/23-19:13:53
,12,
در بحبوحه کرونا خدمات بیمه ای به چه صورت انجام می شود؟

گزارش

در بحبوحه کرونا خدمات بیمه ای به چه صورت انجام می شود؟

شرکت‌های بیمه‌ای در زمینه کاهش ساعات اداری، تقلیل حضور پرسنل در محل کار، تهیه حداکثر تجهیزات بهداشتی و ضدعفونی، کنترل مستمر ورود و خروج کارکنان و ارباب رجوع به ساختمان‌ها با هدف شناسایی افراد بیمار و تمهیدات لازم درمانی در صورت بروز بیماری در کارمندان، از جمله اقداماتی است که در راستای مبارزه با ویروس کرونا اتخاذ کرده‌اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، براساس ابلاغیه بیمه مرکزی، شرکت های بیمه موظفند هزینه درمان افرادی که دارای بیمه درمان تکمیلی بوده و به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند را پرداخت می‌کنند.

بیمه آسیا به منظور کاهش ترددها، رعایت ملاحظات پیشگیرانه، مهلت ارائه اسناد هزینه‌های پزشکی از سوی بیمه شدگان خود را به مدت یک ماه در کلیه قراردادهای درمان گروهی شرکت بیمه آسیا افزایش داد. همچنین در ارتباط با وضعیت معیشتی و پرداخت‌های مالی کارمندان نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

محمد زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران از امکان خرید غیرحضوری انواع پوشش‌های بیمه‌ای از طریق سامانه فروش الکترونیکی بیمه my.iraninsurance.ir توسط مشتریان خبر داد و اعلام کرد که بیمه‌گذاران این شرکت می‌توانند انواع بیمه‌نامه شخص‌ثالث و بدنه اتومبیل خود را از این طریق تمدید و سایر انواع بیمه‌نامه‌ها از جمله بیمه زندگی مان و بیمه‌های آتش‌سوزی را نیز با سرمایه‌ها و پوشش‌های متنوع از طریق این سامانه خریداری کنند. همینطور حذف اخذ اثر انگشت در تمامی تبادلات و اسناد فنی، مالی و حقوقی بیمه ایران و جایگزینی روش احراز هویت با کارت ملی نیز از دیگر مصوبات اخیر بیمه ایران است.

 

این ویروس موجب تعطیلی گردهمایی‌ها، سمینارها و دوره‌های آموزشی شده است.

 

معصوم ضمیری مدیر عامل بیمه پاسارگاد اظهار داشت که کرونا اتفاق خاصی در فروش شرکت‌های بیمه‌ای نیست و تنها یک اتفاق بهداشتی است که شرکت‌های بیمه‌ای در بیمه‌نامه‌های عمر خود آن را پوشش داده‌اند و خسارت کسانی که مبتلا شوند و فوت کنند در بیمه‌نامه‌های عمر قابل پرداخت است و نیاز به عرضه محصول جدیدی از سوی شرکت‌های بیمه‌ای نیست.

 

بیمه پاسارگاد نیز مواردی را در قراردادهای انفرادی و گروهی خود اعلام کرد که براساس آن "کلیه بیمه شدگان در قراردادهای بیمه عمر گروهی و دارندگان بیمه‌نامه‌های عمر و تأمین آتیه با توجه به پوشش فوت به هر علت در این نوع قراردادها چنانچه در اثر بیماری کرونا فوت نمایند نیز تحت پوشش بیمه نامه بوده و سرمایه بیمه شدگان قابل پرداخت است". همچنین "هزینه‌های بستری شدن بیمه شده در بیمارستان بعلت ابتلا به بیماری کرونا در صورتیکه بیمه شده در هر یک از قراردادهای گروهی درمان تحت پوشش بیمه‌ای این شرکت باشد نیز قابل پرداخت می‌باشد".

 

همچنین برخی از شرکت‌های بیمه‌ای طرح ویژه‌ای را برای قدردانی از جامعه پزشکی و کادر درمان در نظر گرفته‌اند که شامل طرح تخفیف بر روی بیمه‌نامه‌های بدنه خودرو، آتش سوزی، مسئولیت و حوادث انفرادی می‌شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 391
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران