پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 512810 تاریخ : 1399/02/24-15:25:57
,2,
در «بام» قبوض خود را مدیریت کنید

در «بام» قبوض خود را مدیریت کنید

با استفاده از سامانه بام، هم می توانید از میزان میان دوره و پایان دوره قبوض خود اطلاع کسب کرده و هم به راحتی آنها را پرداخت کنید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، امکان جدید بام این فرصت را برای کاربران فراهم کرده که بتوانند با اطلاع از میزان قبوض خود، هزینه هایشان را مدیریت کنند.

همچنین پردخت غیرحضوری قبوض ضمن صرفه جویی در کاغذ و جلوگیری از چاپ قبوض کاغذی، در این روزهای شیوع کرونا مناسب ترین گزینه به جای مراجعه به خودپرداز و... است.

به همین منظور هم بسیاری از شرکت ها این روزها گزینه هایی مانند پست الکترونیک، پیامک و... را برای ارسال قبوض مشترکین خود انتخاب کرده اند و چه بهتر است که مشترکین نیز پرداخت ها را برای سهولت و راحتی خود و همچنین رعایت الزامات بهداشتی این روزها به صورت غیرحضوری ساماندهی کنند.

کاربران می توانند با وارد شدن به سامانه بام و بخش خدمات پرداخت، قبوض و خدمات دولتی، مدیریت قبوض خدماتی، آخرین وضعیت میان دوره و پایان دوره قبوض آب، برق، گاز، تلفن و... خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را به سادگی پرداخت کنند.

در این سامانه علاوه بر پرداخت قبض، امکان اطلاع از وضعیت قبض های پرداخت شده و... نیز وجود دارد که برای این کار باید از دکمه ”تاریخچه قبض“ استفاده کنید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 291
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران