پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250274 تاریخ : 1395/09/10-20:42:51
,10031,
دانشگاه علامه میزبان نخستین جشنواره ملی کرسی‌های آزاد اندیشی

دانشگاه علامه میزبان نخستین جشنواره ملی کرسی‌های آزاد اندیشی

معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی، از برگزاری نخستین جشنواره ملی کرسی‌های آزاد اندیشی کشور در روز 14 آذرماه جاری با شرکت نمایندگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور و به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی خبرداد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،دکتر حسن ملکی، ضمن اعلام این خبر افزود: این جشنواره با مشارکت 54 دانشگاه کشور و به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان مشتمل بر مدیران، معاونان و تعدادی از کارشناسان معاونت فرهنگی به تناسب تشخیص دانشگاه شرکت می‌کنند.


معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی درباره اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد: ترویج برگزاری کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها، تشویق دانشجویان به شرکت در کرسی‌ها و کارآمدسازی کرسی‌ها در دانشگاه‌ها از اهداف این جشنواره است.

دکتر حسن ملکی با اشاره به اینکه آثار رسیده در بخش‌های مختلف ارزیابی می‌شوند، اظهار داشت: آثاری که از دانشجویان به دبیرخانه این جشنواره رسیده در 18 بخش طبقه بندی شده است. وی افزود: 503 اثر به دبیرخانه رسیده که در بخش‌های مختلف تقسیم شده است و این آثار از طریق کمیته علمی بر اساس شاخص‌ها مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان این که از برگزیدگان در مراسم اختتامیه تقدیر می‌شود، بیان داشت: قبل از ظهر برگزاری جشنواره، به منظور تقویت بینش و روش کرسی‌ها دو کارگاه علمی و آموزشی برگزار می‌شود. وی اضافه کرد: عناوین کارگاها شامل: آسیب‌ها و چگونگی کارآمدی کرسی‌های آزاد اندیشی است و تعدادی از دانشجویانی که در فعالیت‌های آزاد اندیشی موفق بودند به همراه 80 نفر از مدیران و معاونان فرهنگی دانشگاه‌های مختلف در آن شرکت دارند.

دکتر حسن ملکی درباره برنامه اختتامیه تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه علامه طباطبائی و سایر دانشگاه‌ها، ساعت 14 الی 16:30 در محل دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، وی در پایان خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه از دانشگاه‌های برگیزیده که در کمیته داوری بیشترین امتیاز را کسب کردند تقدیر خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 759
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران