پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507839 تاریخ : 1398/11/23-16:03:03
,8,
خیز بازار سرمایه برای دستیابی به شاخص 460 هزار واحدی

روند معاملات بورس در هفته‌ای که گذشت؛

خیز بازار سرمایه برای دستیابی به شاخص 460 هزار واحدی

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (23 بهمن ماه) به عدد 459 هزار و 79 واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته حدود دو درصد رشد را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در چهار روز معاملات هفته‌ جاری، شاخص بورس 13 هزار و 185 واحد افزایش داشت؛ شاخص کل در پایان روز سه شنبه (16 بهمن ماه) با عدد 445 هزار و 894 واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (23 بهمن ماه) به عدد 459 هزار و 79 واحد رسید.

شاخص آزاد شناور در آخرین روز معاملات هفته گذشته 540 هزار و 324 واحد بود که در روز چهارشنبه این هفته به رقم 555 هزار و 734 واحد رسید و افزایش 15 هزار و 410 واحدی را رقم زد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته 146 هزار و 571 واحد بود که در هفته جاری این عدد به 148 هزار و 930 واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از 97 هزار و 765 واحد به عدد 99 هزار و 326 واحد رسید.

در چهار روز معاملاتی این هفته بازار سرمایه نمادهای بانک تجارت، بانک ملت، بانک صادرات، ایران خودرو و سایپا در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

در هفته‌ای که گذشت بانک ها، شیمیایی، فلزات اساسی، خودرویی‌ها، صنایع غذایی به جز قند و شکر، بیمه و بازنشسته، مواد دارویی، چند رشته ای صنعتی، انبوه سازی، رایانه، کانی‌های فلزی، سیمان، کانی‌های غیرفلزی، تامین آب، برق و گاز با رشد مثبت بر شاخص کل همراه بودند.

 هفته‌ گذشته بانک‌ها و موسسات اعتباری، خودرو و قطعات، فلزات اساسی، سرمایه‌گذاری‌ها، شیمیایی، کانی های فلزی، حمل و نقل، فرآورده های نفتی، سیمان، آهک و گچ، مواد دارویی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، واسطه‌گری‌های مالی و پولی، صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله، انبوه‌سازی املاک و مستغلات، بیمه و بازنشستگی، محصولات فلزی و دارویی نسبت به دیگر صنایع بیشترین حجم معاملات را داشتند.

همچنین خودرو و قطعات، بانک ها و موسسات اعتباری، شیمیایی، فلزات اساسی، کانه های فلزی، حمل و نقل انبارداری و ارتباطات، سرمایه گذاری ها، فرآورده های نفتی، سیمان، آهک و گچ، صنایع غذایی به جز قند و شکر، دارویی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله، واسطه گری‌های مالی و پولی، انبوه سازی املاک و مستغلات، بیمه و بازنشستگی، عرضه برق، گاز، بخار، بخار و آب گرم، محصولات کاغذی، کانی‌های غیرفلزی، محصولات فلزی و فنی و مهندسی بیشترین میزان از ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 356
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران