پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445927 تاریخ : 1397/10/24-17:57:31
,17,21,
خودروسازان تکلیف مشتریان را مشخص نمی کنند

نقوی حسینی انتقاد کرد:

خودروسازان تکلیف مشتریان را مشخص نمی کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:خودروسازان همچنان بر طبل گرانی محصولات می کوبند و تکلیف مشتریان را نیز مشخص نمی کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با مطرح کردن این موضوع مبنی بر اینکه ایران خودرو و سایپا چه زمانی می خواهند در تحریم ها همراه مردم باشند؟، گفت: به طور روزانه با شهروندان زیادی روبرو هستیم که اعلام می کنند خودروهای  ثبت نامی آنها که قرار بوده حتی در شهریور ماه سال جاری تحویل داده شود هنوز به آنها واگذار نشده است.

نماینده مردم ورامین و پیشوا مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین پیام هایی از خودروسازان  به ثبت نام کنندگان خودرو می رسد مبنی بر اینکه می خواهند خودرو را گرانتر از قیمتی که ثبت نام شده تحویل مشتری دهند، یعنی بر خلاف توافق صورت گرفته میان آنها، که نگرانی را برای خریداران به همراه دارد و متاسفانه صنعت خودروسازی نیز پاسخگوی مشکلات نیست که علت این گرانی ها چیست؟

این نماینده مجلس با بیان اینکه نرخ دلار نسبت به قبل کاهش یافته پس طبیعتاً باید  قیمت خودرو نیز کاهش یابد افزود: زمانی بحث این بود که دلار به 19 هزار تومان رسیده است و به تبع آن تولید قطعات و محصولات نهایی گران می شود، در حال حاضر که قیمت دلار به رقم زیر 10هزار تومان رسیده ، خودروسازان همچنان بر طبل گرانی محصولات می کوبند و تکلیف مشتریان را نیز مشخص نمی کنند.

کاهش نرخ دلار  با گرانی خودرو تناسبی ندارد

این نماینده مجلس افزود: در شرایطی که دلار پایین آمده است و شرایط بازار کنترل شده است واقعاً گرانی این محصولات توجیهی ندارد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این انتظار از کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی با توجه به تخصصی بودن بحث وجود دارد که موضوع گرانی محصولات ایران خودرو را پیگیری و  نتایج آن را به طور شفاف به مردم بگوید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 319
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران