پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 495941 تاریخ : 1398/10/12-13:14:36
,17,6,
خودروسازان تا پایان سال 99 واگذار می شوند

سرپرست معاونت امور حقوقی ، مجلس و استانهای وزارت صمت :

خودروسازان تا پایان سال 99 واگذار می شوند

به گفته سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صمت، خودروسازان تا پایان سال 99 واگذار می شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,

افشار فتح الهی با بیان این خبر افزود: واگذاری این شرکت ها در سه مرحله تعریف شده است، که باید انجام بشود.

وی در ادامه تشریح کرد: مرحله اول واگذاری اموال غیرتولیدی آنها است که الان شروع شده و بخشی از آنها واگذار شده و بخشی دیگر با فرآیند کارشناسی در حال انجام است.

سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صمت با بیان اینکه سطح دیگر واگذاری مربوط به شرکت های زیرمجموعه وابسته به خودروسازان است، گفت: واگذاری این شرکت ها ممکن است در قالب سهام یا مالکیت کامل باشد که در بخشی از شرکتهای اولویت دار این کار شروع شده است.

فتح الهی ادامه داد: در نهایت نیز واگذاری شرکتهای اصلی است که طبق برنامه زمان بندی ما تا پایان سال 1399 باید انجام بشود و تا آن موقع همه این سه مرحله باید انجام شده باشد.

وی افزود: در جلسه ای که با اعضای هیات مدیره شرکت ها و دستگاه های مرتبط داشتیم روی این موضوع تاکید شده است که این شرکتها موظف هستند تا بر اساس این برنامه کار را با رعایت الزامات قانونی جلو ببرند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 363
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران