پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466040 تاریخ : 1398/03/20-13:41:03
,10028,
خواسته کارگران تغییر ساختار مدیریتی شرکت های سازمان تامین اجتماعی است

عضو هیات مدیره مجمع نمایندگان استان تهران؛

خواسته کارگران تغییر ساختار مدیریتی شرکت های سازمان تامین اجتماعی است

توسلی گفت؛ در این مطالبه گری عمومی فراخوان همگانی اعلام کرد تمام آحاد جامعه، بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، دانشگاهیان و دانشجوها در تمام رشته ها و همچنین علی الخصوص گارگران و خانواده معزز آنها دعوت کرد به پویش #صدای_کارگران_ایران که بایستی توسط مسئولین شنیده شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در پی تقدیر رهبر معظم انقلاب از ورود دانشجویان به جریان خصوصی سازی و پیگیری و تحقق برخی مطالبات کارگران رضا توسلی عضو هیئت مدیره مجمع نمایندگان کارگران استان تهران گفت : برای تحقق شعار زیبای شفافیت، بایستی "حاکمیت شرکتی" را در سازمان خصوصی سازی و شرکت های سازمان تامین اجتماعی و شستا اجرایی شود.

توسلی افزود : توضیحات تخصصی و تشریح اهمیت مسئله "حاکمیت شرکتی" طی مصاحبه های تخصصی در خبرگزاری ها و جراید مختلف انجام داده ام و قابل رصد است.

اکنون که تقدیر به حق و شایسته رهبری جمهوری اسلامی ایران را درباره ورود دانشجویان به مطالبات کارگران شاهد هستیم درخواست چندین باره نمایندگان کارگران را مجدانه و با صدایی رسا تر از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی مطرح میکنیم. خواسته کارگران تغییر ساختار مدیریتی شرکت های سازمان تامین اجتماعی است مالکان این دارایی کارگران جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند و همچنین همواره پیگیر وصول مطالبات 180 هزار میلیاردی سازمان تامین اجتماعی از دولت ها بوده اند.

عضو هیئت مدیره مجمع نمایندگان کارگران استان گفت؛ در این مطالبه گری عمومی فراخوان همگانی اعلام کرد تمام آحاد جامعه، بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، دانشگاهیان و دانشجوها در تمام رشته ها و همچنین علی الخصوص گارگران و خانواده معزز آنها دعوت کرد به پویش #صدای_کارگران_ایران که بایستی توسط مسئولین شنیده شود.

حتماً تمام جنبه های شفافیت، که آحاد جامعه منتظر آن هستند با اجرای فرمان معظم له حاصل خواهد شد.

فعال کارگری افزود : چرا مسئولین سخنان و تذکرهای رهبری را در مورد برجام را رعایت نکردند ؟

توصیه می شود: در روزهای چهارشنبه که همه دورهم هستید، زمانی را برای روخوانی شرح وظایف قانونی قوه مجریه اختصاص دهید.

لازم به یادآوری و تذکر است که، بالاتر از قانون امر رهبریست که همواره با صراحت سخن گفته و میگوید، ولی با کمال تاسف معدودی از مسئولین رده بالا تفسیر به رای های شخصی خود را از بیانات معظم له با اهمیت تر میدانند، تصمیم میگیرند و از بودجه کشور برای اجرای تفاسیر شخصی و تصمیمات غلط خود استفاده می کنند. و متاسفانه و تاوان اشتباهات را مردم بایستی پرداخت کنند.

عضو هیات مدیره مجمع نمایندگان استان تهران گفت: باید افزود انتخاب معیارهای تعمدی برای آمارسازی توسط برخی مسئولین رده بالا دیگر نخ نما شده است.

از شعار شفاف سازی بهره برداری شخصی و سِمَتی نکنید، با کلمات آشنا برای اهداف شوم خود بازی نکنید، معنای کلمات را در اذهان و افکار عمومی عوض نکنید. در عوض خواسته های به حق کارگران را پیگیری کنید.

در پایان توسلی افزود : رهبری سالهاست در فرامایشات و دستورات اعلام نموده اند، "آتش به اختیار" برای همه آحاد جامعه لازم است و و در بیانات خود مسئولین را دعوت نموده اند که مدیریت جهادی برای تحقق "رونق تولید" در تمام سطوح بایستی اجرایی گردد، باشد که خود را با اختیار به آتش نکشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 354
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران