پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280299 تاریخ : 1396/03/13-13:41:39
,16,17,
خط آهن تنگ هفت به تنگ پنج ،تله زنگ به شهبازان تا 15 خرداد مسدود است

به منظور بازسازی محور جنوب؛

خط آهن تنگ هفت به تنگ پنج ،تله زنگ به شهبازان تا 15 خرداد مسدود است

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای از استقرار حجم قابل توجهی از امکانات و تجهیزات ریلی به منظور بازسازی بلاک های تنگ هفت به تنگ پنج و تله زنگ به شهبازان در محور جنوب تا 15 خرداد ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این اطلاعیه آمده است، با توجه به بازسازی نشدن بلاک های فوق در طول 70 سال گذشته و قدمت بالای ریل های این مسیر، همزمان با آغاز عملیات بازسازی، این محور تا 15 خرداد ماه مسدود خواهد بود.

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ضمن پوزش از هموطنان عزیز ابراز امیدواری کرده است این بازسازی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام و پس از آن مسافران با آرامش خاطر بیشتری در این مسیر تردد داشته باشند.
در این اطلاعیه آمده است، مسدود شدن این محور امکان چهار برابر شدن سرعت عملیات را فراهم کرده و همچنین تاثیری در روند جابجایی حمل بار در این محور نخواهد داشت.

این محور به واسطه صعب العبور و کوهستانی بودن در طول 70 سالی که از احداث آن می گذرد بازسازی و بهسازی کامل نشده است و از آنجایی که اجرانشدن این طرح زمینه ساز مشکلات متعددی در این مسیر شده بود، لذا متولیان ریلی درصدد برآمدند تا با استقرار این تجهیزات، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به بازسازی این محور درجهت رفاه حال هموطنان عزیز اقدام کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران