پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 432363 تاریخ : 1397/09/10-10:39:10
,17,8,
خریداران خارجی نفت بورس انرژی محدودیتی ندارند

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار:

خریداران خارجی نفت بورس انرژی محدودیتی ندارند

عرضه نفت خام در بورس انرژی کار صحیحی است و با توجه به حمایت کمیسیون اقتصادی و انرژی مجلس شورای اسلامی انجام این مهم تداوم خواهد یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شادا،  شاپور محمدی درباره فروش نفت در بورس انرژی گفت: عرضه نفت خام در بورس انرژی کار صحیحی است و با توجه به حمایت کمیسیون اقتصادی و انرژی مجلس شورای اسلامی انجام این مهم تداوم خواهد یافت.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: محوریت فروش نفت در بورس انرژی با وزارت نفت است و سازمان بورس مساعدت های لازم را انجام می دهد.

محمدی افزود: عرضه نفت خام در بورس انرژی انجام شده و وزارت نفت در حال تنظیم برنامه منظم برای عرضه نفت است و اطلاع رسانی در این رابطه انجام می شود.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار یادآور شد: ساز و کار فروش نفت در بورس انرژی مناسب است اما برای ارتقا انجام این مهم اگر پیشنهاد فنی وجود داشته باشد با هماهنگی وزارت نفت مورد بررسی قرار می گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 341
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران