پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466455 تاریخ : 1398/03/28-13:31:49
,17,
خرید سکه طلا، ارزان تر از قیمت روز بازار

خرید سکه طلا، ارزان تر از قیمت روز بازار

مسئول بازرگانی اپلیکیشن "حراج 360 درجه" گفت: این اپلیکیشن در ارتباط با حراج سکه های طلا است و براساس مزایده ای که بین کاربران انجام می شود، سکه ارزان تر از قیمت روز بازار به فروش می رسد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت  فرانک مسائلی مسئول بازرگانی اپلیکیشن "حراج 360 درجه" در گفتگو با خبرنگار بانک و صنعت، گفت: این اپلیکیشن در ارتباط با حراج سکه های طلا است، با نصب این اپلیکیشن روی تلفن های همراه طی یک ساعت و روز مشخص زمان حراجی از طریق پیامک اعلام می شود، در اپلیکیشن قیمت روز سکه گذاشته می شود و بر فرض مثال اگر قیمت روز سکه یک میلیون تومان باشد، کاربر قیمت پیشنهادی را 950 هزار تومان اعلام می کند. لذا قیمت های پیشنهادی برای یک کاربر محدود نیست و به ازای هر پیشنهاد 500 تومان بعنوان کارمزد باید پرداخت شود.

وی افزود: پیشنهادات دیده می شود و در انتها به بالاترین قیمت غیر تکراری، سکه به فروش می رسد؛ بعوان مثال اگر چهار نفر وجود داشته باشند که یک نفر 800 هزار تومان نسبت به یک میلیون تومان مبلغ را پیشنهاد دهد و دیگری 950 پیشنهاد دهد و کاربر دیگر 880 پیشنهاد دهد و دیگری مجدد 950 پیشنهاد دهد قیمت های تکراری بدون اینکه خود اشخصاص متوجه شوند بطور اتوماتیک حذف می شوند، چرا که مدنظر اپلیکیشن قیمت غیر تکراری است، و به این جهت قیمت های تکراری حذف و بالاترین رقم برنده مزایده می شود.

مسائلی اظهار کرد: برنده 120 هزار تومان در این مزایده نسبت به خرید سکه در طلا فروشی های دیگر سود کرده است. همچنین برنده مزایده می تواند در شرکت آریان گوهر رخشان سکه را تحویل بگیرد و بعد از دریافت سکه مبلغ را پرداخت کند.

برخی افراد بودجه خرید سکه را ندارند آنها می توانند در حراجی شرکت و زمانی که برنده شدند قیمت مابه التفاوتی که 850 برنده شده و قیمت روز سکه یک میلیون تومان است، مبلغ 120 هزار تومان را شرکت به حساب مشتری کارت به کارت می کند و مشتری سکه را نمی گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که این اپلیکیشن از سوی اتحادیه طلا و جواهر مجوز دارد، گفت: شرکت آریان گوهر رخشان و سایت جواز کسب برای فروش طلا دارد.

مسئول بازرگانی برنامه حراج 360 درجه افزود: زمانی که ظرفیت لازم به حد نساب برسد حراجی آغاز می شود.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 254
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران