پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446005 تاریخ : 1397/10/25-12:28:44
,10025,
خرید آنلاین و آسان بیمه با ازکی

خرید آنلاین و آسان بیمه با ازکی

azki.com تنها چهار حرفی com ایران، با هدف خرید آسان بیمه توسط مردم است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، تیم لطیف رئیس هیئت مدیره ازکی در مصاحبه با خبرنگار بانک و صنعت در توضیح کار این مجموعه گفت: همانطور که از نام ازکی پیداست ازکی بیمه بگیریم، azki.com تنها چهار حرفی  com ایران است، کار بطور جدی از هفت ماه گذشته آغاز شد و هدف ازکی، خرید آسان بیمه توسط مردم است.

وی افزود: این مجموعه به مشتری مشاوره می دهد و در صورت تمایل مشتری می تواند بیمه را از ازکی بخرند، همچنین تمامی بازار و نوع بیمه بفروش میرسد. 

تیم لطیف در خصوص بازار هدف ازکی گفت: حدود پنج محصول جدی شامل بیمه خودرو (بیمه ثالت و بدنه)، بیمه درمانی، مسافرت، عمر و بیمه درمان تکمیلی می شود، سایت در روز حدود 10 الی 15 ویزیتور یونیک دارد.

وی با بیان اینکه حدود 23 شرکت استارت آپ در زمینه بیمه فعالیت می کنند، اظهار کرد: از این تعداد 4 شرکت قوی هستند لذا ازکی از لحاظ زیرساخت IT، مدیریتی و مالی قوی و به سرعت به جلو حرکت می کند.

رئیس هیئت مدیره ازکی با بیان اینکه از 30 شرکت بیمه با 12 شرکت در حال همکاری هستیم و طیف وسیعی از بازار را کاور می کنیم، افزود: با شرکت های بیمه در حال مذاکره هستیم تا زیرساخت ها باهم لینک شود، بعبارتی api گرفته و مستقیم بیمه نامه را صادر کنیم.

طبق گفته تیم لطیف، ازکی با شرکت های بیمه ایران، آسیا، دانا، سامان، ملت، البرز، نوین همکاری می کند.

وی تاکید کرد: مخاطب اصلی ازکی مردم عادی و خانواده ها هستند و  شرکت ها در الویت بعدی قرار دارند.

رئیس هیئت مدیره ازکی با بیان اینکه بیمه نامه ها پکیج مختلفی دارند افزود: پکیج ها از 135 هزار تومان تا یک میلیون و 700 هزار تومان کاور می شود. همچنین افراد می توانند بیمه تکمیلی انفرادی را در سایت برای خود و خانواده خریداری نمایند.

وی در پاسخ به این پرسش که برای ارایه بیمه تکمیلی مشکلی وجود ندارد؟ گفت: در حال حاضر شرکت ها ، ارائه محصولات انفرادی را شروع کرده لذا همکاری در این زمینه با بیمه سامان شروع شده است و موازی آن با بیمه ملت مذاکرات انجام شده، لذا بیمه تکمیلی انفرادی در سایت موجود و کاربر می تواند این محصول بیمه ای را برای خود و خانوده خریداری کند.

تیم لطیف در خصوص زیرساخت های فناوری اطلاعات اظهار کرد: زیرساخت ها SAP هستند و در ایران موجود نیست لذا زیرساخت یک ERP آلمانی  بسیار قوی است. لذا بیمه بحث دیتایی است تا بدانی به چه شخص طرف هستی تا میزان خسارت شخص شناسایی شود و ازکی بسیار جدی در این زمینه کار می کند.

رئیس هیئت مدیره ازکی در پاسخ به این پرسش که کارشناسی برای پرداخت غرامت به چه صورت است؟ افزود: کارشناسی نسبت به نوع بیمه نامه است، بعنوان مثال بیمه بدنه خودرو نیاز به بازدید دارد، بازدید می تواند از طرف شعبه بیمه یا طرف نماینده بیمه انجام شود که ازکی با دو طرف کار می کند. 

تیم لطیف گفت: در بیمه عمر به دلیل اینکه شخص عمر و سلامتی خودش را بیمه می کند نیاز به گواهی پزشکی است.

رئیس هیئت مدیره ازکی اظهار کرد: در حال حاضر با 100 نماینده بیمه مختلف در تهران و شهرستان ها همکاری و بیمه نامه صادر می شود و خدمات آنلاین ارائه می کنیم.

وی با بیان اینکه حدود 12 هزار مشتری از ازکی بیمه خریداری کرده اند، گفت: هدف این است به فروش هزار بیمه در روز تا شش ماه نخست سال 98 برسیم. لذا بازاری است که محدودیت ندارد و باید چند میلیون مشتری جمع کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 316
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران