پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 513755 تاریخ : 1399/03/12-14:51:01
,17,
خرید ارزان سهام عدالت توسط بانک ها صحت ندارد

معاون سازمان خصوصی سازی خبر داد:

خرید ارزان سهام عدالت توسط بانک ها صحت ندارد

معاون سازمان خصوصی سازی خبر مربوط به خرید 30 درصدی سهام عدالت توسط بانک ها با قیمتی کمتر از نرخ تعیین شده را تکذیب و اعلام کرد چنین ادعایی صحت ندارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، از ساعاتی قبل خبری در فضای مجازی مبنی بر مفت خری سهام عدالت توسط برخی از بانک ها با قیمت 450 هزار تومان در حال دست به دست شدن است که حسین علایی، معاون سازمان خصوصی سازی نسبت به این خبر واکنش نشان داد و گفت: چنین ادعایی صحت ندارد و این خبر منتشر شده از جمله خبرهای جعلی است که افراد با اهداف مشخصی اقدام به انتشار آن می کنند.

وی ادامه داد: فروش 30 درصد از سهام عدالت با قیمت تابلو انجام می شود، پس چطور ممکن است بانک بتواند این سهام را با قیمت 450 هزار تومن خریداری کند؟

علایی افزود: شرکت ها، بورسی و دارای قیمت تابلو هستند، زمانی که ثبت سفارش 30 درصد از سهام عدالت زده شود برمبنای قیمتی مشخص که نرخ تابلو است سفارش پذیرفته خواهد شد.

براساس تصمیم شورای عالی بورس، از روز شنبه (دهم خرداد) امکان فروش سهام عدالت برای دارندگان این سهام فراهم شد.

سهامداران عدالت که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند از روز شنبه ( 10 خرداد) تا فردا (13 خرداد) با مراجعه به بانک مرتبط به شماره شبای خود، قادر به ثبت سفارش فروش 30 درصد از سهام خود هستند و باقی دارایی سهام عدالت تا یک سال آینده آزادسازی و قابل معامله خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 251
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران