پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399313 تاریخ : 1397/07/25-15:44:09
,11,
خرد جمعی مجلس اقدامات آخوندی را تایید می‌کند/ اقدام ضدفساد در نظام مهندسی فصل‌الخطاب است/ برخی افراد و رسانه‌ها درصدد تخریب اقدامات ضدفساد هستند

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی:

خرد جمعی مجلس اقدامات آخوندی را تایید می‌کند/ اقدام ضدفساد در نظام مهندسی فصل‌الخطاب است/ برخی افراد و رسانه‌ها درصدد تخریب اقدامات ضدفساد هستند

نماینده مردم تهران در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه گفت: اصلاح قانون نظام مهندسی و دستورالعملی که دکتر آخوندی در این زمینه دادند یک فصل الخطاب بود اما با تخریب زیادی از سوی برخی افراد و رسانه‌ها مواجه شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت و راه شهرسازی، قاسم میرزایی نیکو نماینده مردم تهران در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تاکید بر اقدامات مناسب و قابل توجه وزیر راه و شهرسازی در همه حوزه‌های حمل و نقلی و مسکن با توجه به همه کمبودهای مالی و مشکلات اظهار داشت: با توجه به کمبودهای مالی و مشکلاتی که در بخش راه، مسکن و حوزه حمل و نقل ریلی، هوایی و دریایی داشتیم دکتر آخوندی توانست بخش عمده‌ای از نگرانی‌های نمایندگان را در استان‌های مختلف برطرف کند.

وی افزود: عملکرد شفاف ایشان به خصوص در بحث بافت‌های فرسوده، اصلاح ناوگان و خرید هواپیما با همه مسائلی که برسر راه بود در کمتر مدیری مشاهده شد و از نظر بنده و اغلب همکارانم وزیر راه و شهرسازی در کارشان بسیار موفق بوده‌اند.

این نماینده مجلس در ادامه در مورد بحث قانون نظام مهندسی و عملکرد ضدفساد وزیر راه و شهرسازی و با اشاره به جلوگیری از هرگونه سوء استفاده تصریح کرد: اصلاح قانون نظام مهندسی و دستورالعملی که دکتر آخوندی در این زمینه دادند یک فصل الخطاب بود.

وی ادامه داد: این اقدام وزیر راه و شهرسازی با تخریب‌های زیادی از سوی برخی رسانه ها و افراد مواجه شد و حتی برخی دوستان و همکاران ما در مجلس هم گزارشی را تهیه و در صحن قرائت کردند که عملا شاهد بودیم نمایندگان به این گزارش رای ندادند. این مساله به خوبی نشان داد که خرد جمعی مجلس هم اقدامات وزیر راه شهرسازی را تایید می‌کند.

 نماینده مردم تهران در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد برخی تخریب‌ها و جوسازی‌ها برسر اقدام وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: همین مساله باعث شد نمایندگان اقدامات مثبت وزیر راه و شهرسازی در زمینه مبارزه با فساد و دیگر موارد را و همچنین هجمه‌ها و جوسازی‌ها علیه آخوندی را به رئیس جمهور محترم گزارش دهیم.

وی افزود: آقای آخوندی در چارچوب تخصص و در جمع بندی تصمیمات کارشناسی نشان داد که حاضر نیست هرکاری که به او دیکته می‌شود را انجام دهد و متاسفانه یکسری رسانه‌ها و افراد درصدد تخریب وزیر راه و شهرسازی اقدام کرده‌اند و چالش‌هایی را به وجود آورده‌اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 454
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران