پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445318 تاریخ : 1397/10/18-11:42:38
,6,
خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو حاضر شد

با معرفی قابلیت‌های جدید خدماتی؛

خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو حاضر شد

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو، در سومین نمایشگاه بین المللی خودرو شهر آفتاب با برگزاری تور مجازی از طریق عینک‌های واقعیت مجازی مشتریان خود را با خدمات نوین و قابل ارائه در نمایندگی‌ها بیش از پیش آشنا می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو، در سومین نمایشگاه بین المللی خودرو شهر آفتاب با برگزاری تور مجازی از طریق عینک‌های واقعیت مجازی مشتریان خود را با خدمات نوین و قابل ارائه در نمایندگی‌ها بیش از پیش آشنا می کند.

سیدرضا حسینی مدیرعامل این شرکت در خصوص درگاه نوین ارتباط مشتریان ایران خودرو به خبرنگاران گفت: اپلیکیشن ایساکو در راستای خدمت‌رسانی بهتر و سهولت در ارائه خدمات به مشتریان به صورت شبانه‌روزی در دسترس مشتریان قرار گرفته است. تمام قابلیت‌های این نرم‌افزار رایگان بوده و خدمات دریافتی از آن پشتوانه و ضمانت شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) را دارا است.

وی افزود: نسخه جدید این اپلیکیشن با امکاناتی همچون دریافت نوبت پذیرش نمایندگی، کنترل اصل بودن قطعات خریداری شده توسط مشتری، درخواست اتوکلیک برای تعویض روغن، فیلترها و... در محل موردنظر مشتری، درخواست امداد فوری شامل امدادرسانی به خودرو متوقف، حمل خودرو معیوب به محل نمایندگی‌ها، مشاوره برای رفع ایراد از راه دور، امکان مشاهده اطلاعات خودرو و سوابق تعمیراتی، مشاهده قیمت قطعات و دستمزد خدمات قابل ارائه در شبکه خدمات پس از فروش از گزینه‌های اخیرا در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

همچنین محمد حسن‌پور مدیر طراحی و توسعه سیستم‌های ایساکو ضمن اشاره به نصب 300 هزار نسخه از اپلیکیشن ایساکو از ابتدای کار تا کنون توسط علاقمندان گفت: ویرایش جدید این اپ در مدت زمان کوتاهی پس از ارائه، چندین بار به عنوان اپ برگزیده در بازارهای اندروید و iOS معرفی شد.

وی در ادامه با توصیه به هموطنان برای نصب اپلیکیشن ایساکو و بهره‌مندی از امکانات غیرحضوری خودرویی و مزایای ویژه آن، از برنامه‌ریزی برای توسعه نصب و بهره‌برداری طی ماه‌های آتی خبر داد.

شهرام صالحی مدیرعامل امدادخودروایران نیز در تکمیل صحبت‌های مدیر عامل ایساکو ضمن معرفی اجمالی خدمات این شرکت، خدمت نوین «امدادپلاس» را همانند اغلب خدمات ارائه شده به صورت شبانه‌روزی عنوان کرد و افزود: این خدمت شامل تمامی خودروهای صفر و کارکرده در دوره وارانتی و گارانتی بوده که امدادگر قادر به تعویض خدماتی همچون تعویض رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام، استارت، شیلنگ پایین رادیاتور و ده‌ها مورد دیگر در محل را دارا است.

صالحی در ادامه درخصوص زمان اجرای طرح «امدادپلاس» گفت: از اسفندماه گذشته «امدادپلاس» در برخی شهرها از جمله تهران و کرج و برخی شهرهای بزرگ کشور به صورت آزمایشی راه اندازی شد و 20 دستگاه تندر پیکاپ تجهیز و در اختیار امدادگران ویژه قرار گرفت. در حال حاضر این خدمت با میانگین زمان انتظار 45 دقیقه در حال انجام است که با توجه به گستردگی خدمات آن، قابل قبول به نظر می‌رسد.

در پایان حسینی با اعلام میزان بالای رضایت مشتریان از ارائه طرح‌های نوین ایساکو و امدادخودرو ایران گفت: این خدمات با استقبال خوب مشتریان رو به رو شد و بنابر همین رویکرد مثبت تصمیم گرفته شد این خدمات به سرعت گسترش یابد و امید داریم با ارایه خدماتی از این دست ضمن ارتقا سطح خدمات پس از فروش در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مشتریان ایران‌خودرو قدم‌هایی بلندتر از پیش برداریم.

به گزارش بانک و صنعت، سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو از 18 الی 21 دی ماه از ساعت 10 تا 18 پذیرای علاقمندان به صنعت خودرو خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران