پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467932 تاریخ : 1398/04/19-17:36:34
,2,
خدمات ویژه بانک مسکن به روشندلان

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن خبر داد:

خدمات ویژه بانک مسکن به روشندلان

مسعود ایزدی، مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن از ارایه خدمات ویژه شعب بانک مسکن به هموطنان روشندل در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، مسعود ایزدی مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن با اشاره به خدمات ویژه شعب بانک عامل بخش مسکن به روشندلان، اظهار کرد: بانک مرکزی بخشنامه جدیدی در خصوص ارایه خدمات ویژه به هموطنان روشندل ابلاغ کرده و بانک مسکن نیز پیرو این بخشنامه دستورالعمل جدیدی به شعب خود ارایه و ابلاغ کرده است.

وی افزود: به موجب ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی در راستای تکریم ارباب رجوع و بهره‌مندی مطلوب روشندلان و معلولان از خدمات بانکی، به شعب مختلف بانک مسکن در سراسر کشور دستورالعمل جدیدی در راستای ارایه خدمات به این گروه از هموطنان ارایه شده است.

وی در توضیح این بخشنامه جدید توضیح داد: مطابق با دستورالعمل جدید، از این پس هموطنان روشندل در استفاده از تمامی خدمات بانکی(به جز حساب جاری) با هیچ گونه محدودیتی مواجه نیستند و ملزم به همراه داشتن شخص دیگر نیستند. به این معنا که هموطنان روشندل در صورت نیاز به دریافت خدمات بانکی در صورت مراجعه به شعب بانک مسکن نیاز به همراه داشتن شخص دیگری برای انجام امور ندارند و به صورت شخصی با مراجعه به شعب بانک مسکن می توانند به راحتی خدمات بانکی خود را دریافت کنند.

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن به بند دیگری از دستورالعمل جدید این بانک در راستای ارایه خدمات به روشندلان اشاره کرد و گفت: نابینایان در خصوص استفاده از خدمات حساب جاری در صورتی که رسما مسوولیت های ناشی از صدور چک را بپذیرند نیازی به معرفی وکیل ندارند.

به گفته وی پیش از این هموطنان روشندل برای انجام خدمات حساب جاری در شعب بانک نیازمند معرفی یک وکیل بودند این در حالی است که از این پس این محدودیت برداشته شده است.

ایزدی با تاکید بر آنکه موارد مورد اشاره در قالب دستورالعمل جدید به تمامی شعب بانک مسکن سراسر کشور ابلاغ شده است، تصریح کرد: این موارد در جهت تکریم این قشر خاص از هموطنان به قید فوریت به تمامی شعب ارایه و ابلاغ شده است.

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن در عین حال ادامه داد: این گروه از هموطنان از این پس برای مراجعات به بانکها جهت بهره مندی از خدمات بانکی با اعمال محدودیت مواجه نیستند و برای استیفای حقوق خود مجبور به همراه داشتن شخصی به عنوان امین نخواهند بود.

گفتنی است این بخشنامه بانک مرکزی به مدیران عامل بانک‌های دولتی، غیردولتی، شرکت دولتی پست بانک و موسسات اعتباری توسعه، ملل، کوثر، نور و کاسپین مواردی درخصوص استفاده نابینایان از خدمات بانکی ابلاغ شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 394
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران