پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421016 تاریخ : 1397/08/19-14:09:08
,10028,22,
خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی تسهیلات ویژه ای برای بیمه شدگان فراهم کرده است

خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی تسهیلات ویژه ای برای بیمه شدگان فراهم کرده است

مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان با بیان اینکه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتمتاعی گام بلندی در راستای تسهیل امور بیمه شدگان فراهم کرده است، گفت: استقبال مراجعین از نوبت دهی غیرحضوری در شش ماهه اول سالجاری، سیر صعودی را از 7درصد در فروردین ماه امسال، به 46درصد در شهریور ماه جاری، نشان می دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی محمدی اظهار داشت: تا پایان شهریور ماه سالجاری بیش از 513 هزار نفر از بیمه شدگان، در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان با روش های جدید غیرحضوری، نوبت اخذ کردند.

وی افزود: مقایسه آمار روش های نوبت گیری در شش ماهه نخست سال جاری نشان می دهد که استفاده از روش USSD با 57درصد و روش تلفنی با 41درصد در صدر روش های مطلوب و مورد انتخاب مراجعین بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان گفت: در حال حاضر بیمه شدگان و سایر مردم با روش های مختلفی از جمله؛ USSD، تلفنی، اینترنتی، اپلیکیشن "تامین اجتماعی من" نوبت خود را از مراکز درمانی اخذ می کنند.
وی استقبال بی نظیر مراجعین از روش USSD (#142*) را بسیار مهم و سهل الوصول برشمرد و تصریح کرد: با فراگیرتر شدن روشها، حق انتخاب مراجعین از راه های مختلف پذیرش و دسترسی به خدمات درمانی واحدهای تابعه افزایش یافته و باعث ارتقاء رضایتمندی مراجعین می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 290
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران