پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508663 تاریخ : 1398/12/10-16:05:02
,10028,
خدمات غیر حضوری تأمین اجتماعی برای پیشگیری از کرونا

خدمات غیر حضوری تأمین اجتماعی برای پیشگیری از کرونا

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی از خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی برای کاهش مراجعه حضوری به شعب به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مهرداد قریب اظهار داشت: مهم ترین خدمتی که بیمه شدگان برای استفاده از آن به واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی مراجعه می‌کنند، مربوط به دفترچه‌های درمانی است.

وی افزود: توصیه ما به افرادی که قصد دریافت دفترچه جدید دارند، این است که قبل از مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌های سازمان تأمین اجتماعی ابتدا از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی https://eservices.tamin.ir/ درخواست خود را ثبت کنند تا در زمان حضور در واحدهای مربوطه؛ تحویل دفترچه آنان در کمترین زمان ممکن انجام شود.

قریب ادامه داد: ثبت و پیگیری درخواست‌های برخورداری از تعهدات کوتاه مدت سازمان تأمین اجتماعی از دیگر موضوعات مراجعه بیمه شدگان و بازنشستگان به واحدهای اجرایی برشمرد و گفت: در حال حاضر بسیاری از خدمات کوتاه مدت از قبیل کمک هزینه ازدواج، غرامت دستمزد ایام بیماری و ایام بارداری، کمک هزینه ارتروز و پروتز و کمک هزینه کفن و دفن و بسیاری دیگر از خدمات سازمان تأمین اجتماعی از طریق درگاه خدمات غیرحضوری قابل انجام است.

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی دریافت لیست و حق بیمه را نیز مهم ترین موضوع مربوط به کارفرمایان برشمرد و گفت: در حال حاضر نیز حدود 98 درصد از لیست و حق بیمه کارگاه‌های تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی نیست.

قریب افزود: خدمات غیرحضوری بهترین جایگزین برای مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌های سازمان تأمین اجتماعی است و با توجه به شیوع ویروس کرونا به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان توصیه می‌کنیم حتی الامکان از خدمات غیرحضوری استفاده کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 302
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران