پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421268 تاریخ : 1397/08/21-16:51:22
,10028,
خدمات الکترونیکی و میزخدمت سازمان تامین اجتماعی موجب سهولت در انجام امور بیمه شدگان است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

خدمات الکترونیکی و میزخدمت سازمان تامین اجتماعی موجب سهولت در انجام امور بیمه شدگان است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات میز خدمت و الکترونیکی که توسط اداره کل تامین اجتماعی استان فارس ارائه می‌شود می‌تواند درانجام امور بیمه شدگان سهولت ایجاد کند .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، فرج اله رجبی در بازدید از خدمات الکترونیکی و میز خدمت تامین اجتماعی اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود درادارات ،سردر گمی مخاطبین جهت انجام امور است که با ایجاد میز خدمت و الکترونیکی شدن خدمات ارائه شده ، می توان قدم موثری دربالا بردن سطح  رضایتمندی آنان برداشت .

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: از آنجا که زمان، نقش مهمی در زندگی مردم ایفا می کند، لذا می بایست با اطلاع رسانی صحیح و به موقع از خدماتی که توسط دستگاههای اجرایی ارایه می گردد، راه را برای استفاده مفید مردم از این خدمات هموار نمود ؛ چراکه در صورت عدم آگاهی مخاطبین ، سازمانها خود را فقط متحمل هزینه های  اضافی نموده اند و هدف اصلی دستگاه که ارائه خدمت به بهترین نحو ودرکوتاه ترین زمان ممکن است فراموش خواهد شد .
وی ضمن رضایتمندی از عملکرد اداره کل تامین اجتماعی فارس ، ابراز امیدواری کرد که با همت وپشتکاری که کارکنان این سازمان در ارائه خدمات به مخاطبین خود نشان می دهند، بتوانند الگویی برای دیگر دستگاه ها باشند .
مدیر کل تامین اجتماعی فارس نیز در این بازدید با برشمردن خدمات تامین اجتماعی گفت : خدمات ما به دو صورت حضوری و غیر حضوری به مخاطبین سازمان که قریب به 43درصد از جمعیت استان را تشکیل می دهند ارایه می گردد .

عبدالکریم نباتی تاکید کرد: در راستای ایجاد دولت الکترونیک خدماتی از قبیل سامانه مشاهده سوابق بیمه شدگان،سامانه فیش مستمری بگیران ، پرداخت غیرحضوری برگ پرداخت ، لیست صدور برگ پرداخت، نوبت دهی اینترنتی مراکز درمانی ،نوبت دهی اینترنتی شعب، نمایش بدهی کارفرمایان، پورتال درمان،کمیسیون های پزشکی، ابلاغ الکترونیک  ، اعتراض کارفرمایان و بیمه شدگان ،اپلیکیشن تامین اجتماعی من،مرکز ارتباطات مردمی،سامانه پیگیری مکاتبات ، شماره کد دستوری #142* ، غرامت دستمزد بیماری،کمک هزینه ازدواج،کمک هزینه بارداری،کمک هزینه پروتز و اروتز،کمک هزینه سفر،کمک هزینه کفن و دفن،اعلام درخواست بیمه ایرانیان خارج از کشور بعنوان خدمات الکترونیکی برخط از طریق پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قابل ارایه به کلیه بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان است.
وی در پایان با اشاره به هدف راه اندازی میز خدمت در تامین اجتماعی گفت: در راستای تکریم شهروندان و جلوگیری از هدر رفت وقت مراجعین ، میزهای خدمات واحدهای اجرایی در کلیه شعب تامین اجتماعی این استان راه اندازی شده است .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 317
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران