پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 178289 تاریخ : 1394/12/26-02:44:31
,16,17,10027,
خبرنگاران برتر دوره آموزشی بیمه در سال 1394معرفی شدند

با حضور قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی

خبرنگاران برتر دوره آموزشی بیمه در سال 1394معرفی شدند

خبرنگاران برتر شرکت کننده در دومین دوره آموزشی تخصصی بیمه معرفی شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، پس از پایان دومین دوره آموزشی تخصصی بیمه به خبرنگاران و با برگزاری آزمون پایانی این دوره شش نفر از برترین شرکت کنندگانی که در آزمون نمره بالاتری نسبت به سایرین کسب کرده بودند معرفی وبا حضور قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی علاوه بر اعطای گواهینامه، از آنان تقدیر شد.
   براساس این گزارش، خبرنگاران زیر به عنوان برتر انتخاب شدند:
حمید رضا نصیری نژاد از خبرگزاری آنا،کمال احمدی از روزنامه کیهان، بهاره رحمت از اقتصاد ایرانی، علیرضا حسینی از خبر گزاری آنا، منصور اولی از روزنامه فناوران و الهه محمد علی بیگی از رونامه جهان صنعت.
   دومین دوره تخصصی آشنایی خبرنگاران با مفاهیم بیمه ای از آبان تا آذر1394 با حضور 39خبرنگار به شرح جدول زیر در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد. 
گفتنی است در اولین دوره آموزشی نیز که در فاصله زمانی آذر تا دی 1393تا برگزار شد نیز تعداد 49نفر از خبرنگاران شرکت کرده بودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 250
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران