پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 248008 تاریخ : 1395/08/11-16:39:48
,10034,
حکم بدوی پرونده متعرضان به سفارت عربستان صادر شد

حکم بدوی پرونده متعرضان به سفارت عربستان صادر شد

حکم بدوی و غیرقطعی پرونده متعرضان به سفارت عربستان صادر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حکم پرونده سفارت عربستان برای تعدادی از متهمان صادر شد. این حکم قابل تجدید نظرخواهی بوده و هنوز قطعی نشده است.

28 و 29 تیر ماه امسال بود که دو جلسه رسیدگی به اتهامات متعرضان به سفارت عربستان در شعبه 1060 دادگاه کارکنان دولت به ریاست قاضی فرشید دهقانی برگزار و 21 متهم تفهیم اتهام شده و دفاعیات آنها نیز اخذ شد.

قاضی پرونده پس از پایان جلسه در جمع خبرنگاران گفت: طی این دو روز به اتهامات 19 متهم این پرونده رسیدگی شد. از تعداد 21 متهم این پرونده یک نفر غایب بود و یک نفر هم طلبه بود که پرونده اش به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد. ظرف مهلت قانونی و طی 10 روز حکم پرونده صادر خواهد شد.

دهقانی در خصوص بخش دیگر این پرونده نیز گفت: این پرونده همچنین 23 الی 24 متهم دیگر دارد که پرونده شان در دادگاه ویژه روحانیت رسیدگی خواهد شد.

20مرداد ماه بود که وکیل تعدادی از متهمان این پرونده کرده بود: با پیگیری هایی که داشتیم، دادگاه به ما اعلام کرد که ظرف یک هفته آینده رای را صادر می کند.

وی با اشاره به تعیین وقت نظارت گفته بود: دادگاه هفته اول شهریور را به عنوان تعیین وقت نظارت انتخاب کرده است اما این به این دلیل است که پرونده به دست فراموشی سپرده نشود و رای دادگاه تا قبل از زمان تعیین وقت نظارت، صادر می شود. وقت تعیین شده به معنای وقت رسیدگی نیست و منتظر صدور رای در روزهای آینده هستیم.

نریمانی در خصوص اخذ استعلام دادگاه از وزارتخانه های کشور و امور خارجه گفت: دادگاه با اخذ استعلام جدید از این وزارتخانه ها موافقت نکرد و به گزارش های اولیه این نهادها در آغاز رسیدگی بسنده کرده است.

پیش از این عباس پوریانی، رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب تهران گفته بود: اینطور نیست که در همه پرونده ها و ظرف مهلت قانونی رای صادر شود بلکه ممکن است برای پرونده یک کار حقوقی پیش بیاد که قاضی باید به آن رسیدگی کند و در وقت نظارت و صدور رای تجدیدی اعمال شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران