پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508402 تاریخ : 1398/12/05-11:36:16
,10028,14,
حمایت‌های دولت از صنعت گردشگری ادامه می‌یابد

حمایت‌های دولت از صنعت گردشگری ادامه می‌یابد

نشست هم‌اندیشی فعالان بخش خصوصی گردشگری با حضور وزرای میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، و اقتصاد و امور دارایی، عصر روز شنبه 3 اسفند 98 در محل دفتر وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در این نشست که معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، رئیس کل گمرک، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و جمعی از مدیران بخش دولتی و خصوصی حضور داشتند، راهکارهای حمایتی دو وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و وزارت اقتصاد و دارایی از فعالان بخش خصوصی صنعت گردشگری مورد بررسی قرار گرفت و بر ادامه حمایت‌های دولت و این دو وزارتخانه از صنعت گردشگری تأکید شد.
در این نشست که رؤسای انجمن‌ها و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری کشور نیز حضور داشتند چالش‌های اقتصاد گردشگری با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و وزیر اقتصاد و دارایی مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست فعالان بخش خصوصی صنعت گردشگری و رؤسای انجمن‌ها و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری مسائل خود را مورد به مورد در حضور دو وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و اقتصاد و دارایی در میان گذاشتند.
در این نشست بعد از صحبت‌های بخش خصوصی، دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی توضیحاتی را در خصوص حمایت‌های دولت و این وزارتخانه از صنعت گردشگری و بخش خصوصی این صنعت ارائه دادند.
این دو عضو کابینه دولت تدبیر و امید با اشاره به نقش صنعت گردشگری در اقتصاد و اهمیت این صنعت، بر حمایت‌های هرچه بیشتر دولت از صنعت گردشگری تأکید کردند و درباره تداوم این حمایت ها قول مساعد دادند.
همچنین در این نشست مقرر شد، این نشست‌ها در سطح معاونان و مدیران میانی این دو وزارتخانه ادامه داشته باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 389
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران