پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 491376 تاریخ : 1398/07/08-18:12:45
,6,
حمایت وزارت کشور از گام های توسعه ای در صنعت خودرو/ضرورت تزریق نقدینگی به خودرو سازان داخلی

حمایت وزارت کشور از گام های توسعه ای در صنعت خودرو/ضرورت تزریق نقدینگی به خودرو سازان داخلی

معاون وزیر کشور از حمایت این وزارتخانه از برنامه های گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه رونق تولید، توسعه صادرات، عرضه محصولات جدید و داخلی سازی قطعات پیشرفته خودرو خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از گروه صنعتی ایران خودرو، بابک دین پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مناطق وزارت کشور در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، صنعت خودروی کشور را پیشران اقتصاد مقاومتی دانست و گام های توسعه ای ایران خودرو در حوزه ارتقای ایمنی و کیفی محصولات با هدف جلب رضایت حداکثری مشتریان و توسعه و تعمیق ساخت داخل قطعات در راستای کاهش وابستگی و صرفه جویی ارزی را مناسب توصیف کرد.
وی درعین حال افزود: ‌خودکفایی در تمامی زمینه ها و کالاها، نه برنامه کشور ما و نه هیچ کشوردیگری است، اما چنانچه دشمنان نظام بخواهند با عدم تحویل کالا تولید و صنعت کشور را مختل کنند، باید درجهت تولید آن کالاها و قطعات تلاش کنیم .
دین پرست بر استفاده از توان شرکت های دانش بنیان دراین زمینه تاکید و خاطر نشان ساخت: ایران خودرو نیازهای فناورانه خود را مشخص و ارائه نماید تا با کمک این شرکت ها و استارت آپ ها  آهنگ رشد تولید شتاب بیشتری گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مناطق وزارت کشور با بیان این مطلب که در بهترین شرایط هماهنگی قوای سه گانه در زمینه رونق تولید قرار داریم، خاطر نشان ساخت:‌ وزارت کشور برای فرمانداران تکالیفی تعیین و ابلاغ نموده که احیای تولید و صادرات از مسئولیت های فرمانداران در شرایط جنگ اقتصادی است و این وزارتخانه آماده هرگونه همکاری جهت توسعه صادرات خودرو به کشور های همسایه می‌باشد.
معاون وزیر کشور اظهارداشت: تصویر ذهنی جامعه نسبت به خودرو سازان کمی مخدوش شده است که باید این نگاه با عرضه محصولات جدید، عمل به تعهدات و ارائه خدمات مطلوب‌تر تغییر کند.
در ادامه فرشاد مقیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت:‌ درسال‌جاری، توسعه عمق ساخت داخل در تولید قطعات خودرو، عرضه سه محصول جدید و همچنین اجرای 639 پروژه در زمینه ارتقای کیفی محصولات، قطعات و مجموعه ها را هدف گذاری کرده ایم.
وی از رویکرد جدید ایران خودرو در حوزه صادرات و رسیدن به بالانس ارزی خبرداد و اظهار کرد:‌ درصورت تامین حداقلی سرمایه در گردش مورد نیاز، می‌توانیم افزایش تولید، توسعه صادرات و ارزآوری برای کشور را در این شرکت رقم بزنیم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خاطر نشان کرد: محصولات ایران خودرو درکشور های همسایه و دوست از استقبال خوبی برخوردار است که در صورت حمایت و تامین نقدینگی مورد نیاز تولید، می‌توانیم سهم بیشتری از بازار های صادراتی را کسب کرده و ارز حاصل از صادرات آن را برای تحقیق و توسعه و عرضه محصولات جدید استفاده کنیم .
گفتنی است، معاون وزیر کشور و هیات همراه از خطوط تولیدی ایران خودرو و مرکز طراحی و توسعه محصولات جدید این شرکت بازدید کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 305
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران