پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449543 تاریخ : 1397/12/02-12:16:34
,17,
حمایت مردم از حکومت، مهمترین عامل در عبور از بحران های 4 دهه گذشته کشور بوده است

دبیر شورایعالی مناطق آزاد در جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد تاکید کرد؛

حمایت مردم از حکومت، مهمترین عامل در عبور از بحران های 4 دهه گذشته کشور بوده است

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی در بیست و ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در تحلیل وضعیت دستگاه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران افزود ، در عمر 40 ساله انقلاب اسلامی با وجود مشکلاتی که در کشور وجود داشته و دارد، پشتیبانی مردم از دولت و حکومت کاهش نیافته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شادا، مرتضی بانک با بیان این مطلب اظهار داشت: با مقایسه شرایط قبل و بعد از انقلاب بویژه در نقاط محروم خواهیم دید که کشور با پیشرفت های خوبی همراه بوده است.

وی گفت: وجود مستشاران خارجی در قبل از انقلاب برای انجام ساده ترین امور به وضوح قابل مشاهده بود این در حالی است که اکنون کشور با وجود نیروی انسانی متخصص در خیلی از بخش ها از جمله سد سازی و فعالیت های پیچیده عمرانی و صنعتی به مرحله خودکفایی رسیده است.

بانک اظهار داشت: نقش ایران در شرایط سیاسی و امنیتی منطقه بی نظیر است و به لحاظ امنیتی توفیقاتی که ایران در مبارزه  با تروریسم و ازجمله داعش  به دست آورد و همچنین برجام که یک الگوی شفاف و روشن از تعاملات بین المللی ایران است از مصادیق این اقتدار منطقه ای ایران می باشد.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزادتجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، دولت فعلی آمریکا را دولتی با رویکرد نژادپرستی افراطی خواند و افزود: دولت آمریکا برای جهان یک خطر جدی است که با یکجانبه گرایی افراطی تمام مسیرهای بین المللی را دچار بحران کرده است.

وی با بیان اینکه ایران کشوری مستقل است، گفت: امروز ما در جایی ایستاده ایم که می توانیم ادعا کنیم کشور ایران علیرغم همه مشکلات داخلی و خارجی، کشوری با ثبات و امنیت متوازن است و می تواند از این شرایط با موفقیت عبور کند و این نیاز به تداوم وحدت و انسجام در کشور دارد تا بتوانیم قدرت خودمان را بیش از پیش تقویت  کنیم.

بانک در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه، وزارت امور اقتصادی و دارایی دستگاهی متنوع شامل مهم ترین عناصر فعالیت های حاکمیتی و حکومتی در مباحث اقتصادی کشور است که وظایف مهمی را نیز بر عهده دارد، تصریح کرد: این ترکیب، مجموعه ای از مهم ترین دستگاه های تاثیرگذار، سیاست ها و برنامه های اقتصادی است و مدیران روابط عمومی این مجموعه از جایگاه ویژه ای در حوزه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و نیز تشریح عملکرد سازمان متبوع خود برخوردار هستند. 

دبیر شورای عالی مناطق آزاد اظهار داشت: در دنیای امروز، نقش روابط عمومی ها از یک واسطه انتقال اطلاعات و ارتباطات به عنوان مشاور دستگاه ها ارتقاء پیدا کرده است.

وی افزود: استفاده از بازخورد های عملکرد سازمان توسط روابط عمومی ها نشان خواهد داد که آیا فعالیت های اطلاع رسانی موثر میان مخاطبان انجام شده است یا خیر؟ و در نهایت اینکه چه موضوعی باید به اطلاع مردم برسد و مردم در حال حاضر چه نیازهایی دارند؟

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تاکید کرد: بدون تردید اگر روابط عمومی ها ضمن دارا بودن  استراتژی اطلاع رسانی با هم هماهنگی و انسجام داشته باشند و از ظرفیت های گروه های فکری و شاخص جامعه حداکثر استفاده را بنمایند می توانند باور مردم را نسبت به فعالیت های سازمان ها تقویت کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران