پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 468252 تاریخ : 1398/04/24-18:01:54
,1,
حمایت بانک شهر از مسابقه عکاسی «روایت گِل و دل» با هدف کمک به سیل‌زدگان

حمایت بانک شهر از مسابقه عکاسی «روایت گِل و دل» با هدف کمک به سیل‌زدگان

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با تاکید بر توجه ویژه این بانک به حوزه مسئولیت اجتماعی، گفت: خوشبختانه طی سال های گذشته بانک شهر با توجه به این اصل مهم، توانسته در بسیاری از طرح های حمایتی و عام المنفعه حضور گسترده و تاثیر گذار داشته باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک شهر، حمیدرضا عظیمی با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی «روایت گِل و دل» و حمایت این بانک از این رویداد فرهنگی ، افزود: بانک شهر در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از مردم سیل زده کشور، حمایت مالی مسابقه عکاسی «روایت گل و دل» را عهده دار شد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه شهروندان پایتخت نیز استقبال چشمگیری از این مسابقه عکاسی داشتند،افزود: حمایت های بانک شهر از زلزله زدگان استان کرمانشاه و سیل‌زدگان تا بهبود وضعیت هموطنانمان ادامه خواهد یافت.
عظیمی با تاکید بر اینکه پیشروی بانک شهر در توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی همواره زبانزد بوده است،تصریح کرد: تاثیرگذاری مثبت و رو به رشد این بانک بر این حوزه، طی سال های اخیر باعث محبوبیت بیش از پیش این بانک و قرار گرفتن نام آن در میان 5 بانک محبوب کشور شده است.
لازم به ذکر است، مسابقه عکاسی «روایت گِل و دل» با هدف به تصویر کشیدن مسئولیت اجتماعی و همدلی سازمان ها، نهادها ، مردم و مسئولان در مواجهه با خسارت‌های سیل نوروز امسال، برگزار ‌شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 258
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران