پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496103 تاریخ : 1398/10/15-14:01:26
,25,
حمایت ایمیدرو از ایده‌های برتر جشنواره اینوماین2 تا مرحله‌ی بلوغ

حمایت ایمیدرو از ایده‌های برتر جشنواره اینوماین2 تا مرحله‌ی بلوغ

رییس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: ایمیدرو از ایده های برتر جشنواره اینوماین2 تا مرحله‌ی بلوغ، حمایت می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، خداداد غریب پور اظهار کرد: ایمیدرو با تجهیز و راه‌اندازی سایت استارت‌آپ‌های معدنی و صنایع معدنی، ایده‌های برتر جشنواره اینوماین2 را در این مرکز مستقر کرده و با فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم تا مرحله‌ی بلوغ از آنها حمایت می کند.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی در انتخاب ایده‌ها و همچنین در حمایت از آنها مشارکت خواهند کرد. این مشارکت به گونه ای است که در صورت تکمیل مراحل رشد و شتاب‌دهی و ارزش آفرین شدن ایده‌ها، این شرکت‌ها به عنوان بهره‌گیرندگان نهایی، ایده‌ها را در صنایع خود به کار می گیرند.
دومین جشنواره ایده های ارزش آفرین بخش معدن و صنایع معدنی در 3 بخش اصلی برگزاری مسابقه ایده، نمایشگاه توانمندسازی شرکت های دانش بنیان و برگزاری پنل های تخصصی و ارائه نیازهای فناوارنه از پنجم تا هفتم بهمن ماه 98 برگزار خواهد شد.
محورهای مسابقه ایده شامل مبانی و فناوری‌های نوین معدن (اکتشاف، استخراج و فرآوری) و صنایع معدنی، مدیریت انرژی و آب در معدن و صنایع معدنی، مدیریت و بازاریابی (فروش محصولات معدن و صنایع معدنی) و فناوری‌های نوین پشتیبانی از زنجیره معدن و صنایع معدنی (مدیریت معدن، لجستیک، حمل و نقل و ...) است.
همچنین از دیگر محورهای مسابقه ایده می توان به مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست در معدن و صنایع معدنی (سیستم‌ها، تجهیزات، خدمات و ....)، کاربردهای جدید مواد معدنی و محصولات نوین حوزه معدن و صنایع معدنی و مدیریت باطله معادن و صنایع معدنی و استحصال آن اشاره کرد.
علاقمندان می‌توانند حداکثر تا 17 دی ماه 98 جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال ایده‌های خود به سایت مؤسسه یونیدرو (مشترک دانشگاه تهران و ایمیدرو) به نشانی www.unidro.ut.ac.ir مراجعه کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 335
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران