پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 327158 تاریخ : 1397/01/05-14:21:47
,17,22,
حمایت از تولید و اشتغال از اولویت های اداره کل

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی تأکید کرد:

حمایت از تولید و اشتغال از اولویت های اداره کل

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: از تمام اختیارات قانونی خود برای حمایت از تولید و اشتغال در استان بهره می‌بریم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، یعقوب مزرعه لی، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی اظهار داشت: سیاست نظام مالیاتی به عنوان جزئی از مجموعه کلان اقتصادی کشور، قرار گرفتن در کنار تولید و صیانت از آن است. 

وی با بیان اینکه حمایت از تولید و اشتغال، سرلوحه سیاست‌های نظام مالیاتی در تمامی سطوح است، افزود: طی چند سال گذشته حتی یک مورد هم اقدام اجرایی برای واحدهای تولیدی استان که بازدارنده تولید باشد انجام نداده‌ایم و این در حالی است که در بسیاری از موارد، قانون این اجازه را به ما داده است.
مدیرکل امور مالیاتی استان آذربایجان غربی در ادامه اظهار داشت: واحدهای تولیدی برای افزایش سوددهی خود باید به دنبال راهکارهایی چون کاهش قیمت تمام شده، افزایش بهره‌وری، مدیریت تخصصی، ارتقای کیفیت محصول برای صادرات و تنوع محصول باشند .
وی با بیان اینکه فعالان اقتصادی در حکم سربازان اقتصادی نظام هستند، افزود: اقتصاد مقاومتی موردنظر مقام معظم رهبری به عنوان یک مدل پیشرفته اقتصادی، دارای شاخص‌هایی از قبیل تولید و اشتغال از یک سو و موضوع درآمد پایدار و قابل‌اتکا از سوی دیگر است. 
مزرعه لی اضافه کرد: مشکلات ناشی از تحریم‌ها همچون وصول درآمدهای حاصل از فروش نفت و دیگر مشکلاتی که دشمنان برای نظام به وجود می‌آورند، بیش از گذشته، اهمیت درآمدهای قابل‌اتکایی چون درآمدهای مالیاتی را به‌ویژه در مدل اقتصاد مقاومتی، روشن می‌کند .
مدیرکل امور مالیاتی استان آذربایجان غربی در ادامه ضمن تأکید بر اینکه برای تأمین مالیات به‌هیچ‌وجه دنبال فشار بر روی منابع موجود نیستیم، اظهار داشت: فرصت‌ها و شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا بدون فشار آمدن به تولید و مودیان موجود، مالیات حقه دولت نیز وصول شود .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 250
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران