پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348626 تاریخ : 1397/02/22-14:11:14
,10030,
حمایت از اشتغال؛ تولید کیسه پارچه‌ای

حمایت از اشتغال؛ تولید کیسه پارچه‌ای

بهنام وحدت: تولید پیوند مهر بخش اترک سالانه 60 هزار کیسه پارچه‌ای و فایده مهم تولید این کیسه‌ها حمایت از اشتغال است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه نفت ، گاز پالایش و پتروشیمی در سالن 14 غرفه‌ای به موسسه پیوند اختصاص داده شد که این موسسه بتواند به تبلیغات بپردازد.

بهنام وحدت مدیر داخلی موسسه پیوند مهر بخش اترک گفت: این موسسه یک سازمان مردم نهاد است با هدف کمک به بیماری های خاص تأسیس شده است.

وی افزود: تولیدات این موسسه کیسه‌های پارچه‌ای است، که همانطور که در اساس‌نامه گفته شد، این محصولات با محیط زیست سازگار است. 

وحدت خاطر نشان کرد: این موسسه تمام سعی خود را بر آن داشت تا بتواند به شعار امسال یعنی "هوای پاک" و "نه به کیسه های پلاستیکی" پایبند باشد. این کیسه‌های پارچه‌ای کاربردهای متفاوتی دارند. برای مثال می‌توان نان را در این کیسه‌ها قرار داد؛ اگر نان گرم را در کیسه های پلاستیکی بگذاریم پلیمر از پلاستیک جدا شده و به نان می چسبد؛ این پلیمرها سرطان زا هستند.

 

حمایت از اشتغال

مدیر داخلی پیوند مهر افزود: فایده مهم دیگر تولید این کیسه‌ها حمایت از اشتغال است. این موسسه به بیماران خاص شغل داده است. اکثر کارمندان موسسه افراد مبتلا به ام‌اس ، سرطان یا بیماران دیالیزی هستند. میانگین سنی مبتلایان به این بیماری بین 20 تا 40 سال می‌باشد (آستانه سن ورود به بازار کار) و به دلیل محدودیت‌هایی که این بیماری برای فرد دارد، فرد از اشتغال محروم شده و سعی موسسه ایجاد اشتغال برای این افراد است.

 

تولید کیسه پارچه‌ای

بهنام وحدت تصریح کرد: تولید موسسه سالانه 60 هزار کیسه پارچه‌ای است. موسسه در خراسان شمالی، شهر بجنورد قرار دارد.

وی ضمن ابزار رضایت از وضع نماشگاه نفت بیست و سوم گفت: لازم است برای چنین اموری به شکل گسترده‌تر فرهنگ‌سازی شود و امیدواریم در آینده مسئولین توجه بیشتری به چنین اموری نشان دهند.

 

حمایت از اشتغال؛ تولید کیسه پارچه‌ای

 

بهنام وحدتی

 

پیوند مهر بخش اترک

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 241
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران