پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449886 تاریخ : 1397/12/06-16:42:01
,10028,
حل مشکل اشتغال نیازمند سرمایه گذاری برای یک میلیون شغل در سال است/ بیکاری علت اصلی مشکلات اجتماعی است؛ ایجاد شغل وظیفه ملی است

ئیس جمهور در جمع معاونین و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

حل مشکل اشتغال نیازمند سرمایه گذاری برای یک میلیون شغل در سال است/ بیکاری علت اصلی مشکلات اجتماعی است؛ ایجاد شغل وظیفه ملی است

رئیس جمهور، تولید برند و محصولات با کیفیت را موجب اعتماد مردم دانست و با تاکید بر اینکه اعتماد آفرینی در روابط میان کارگر و کارآفرین، از مهمترین ماموریت های وزارت تعاون است، گفت: کیفیت و قیمت مناسب، کالای ایرانی را در رقابت با کالای خارجی موفق می کند

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در جمع معاونین و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کار، زمینه ساز سلامت جامعه است، مهارت آموزی را  لازمه اشتغال آفرینی برشمرد و تصریح کرد: بیکاری علت اصلی مشکلات اجتماعی است و ایجاد شغل وظیفه ملی است.

رئیس‌ جمهور با تبریک و تهنیت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به همه بانوان سراسر کشور و جهان اسلام، گفت: صدیقه طاهره حضرت زهرا (س) الگوی کاملی برای همه انسانها و بویژه بانوان است.

دکتر روحانی همچنین با قدردانی از دست‌اندرکاران وزارت وسیع و پرمخاطب کار، رفاه و تعاون اجتماعی و همچنین تلاش‌های دکتر ربیعی در این وزارتخانه یاد و خاطره مرحوم نوربخش و تاج‌الدین که حین مأموریت براثر تصادف رانندگی جان خود را از دست دادند، گرامی داشت.

وی با تأکید بر اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار مهم است چرا که با اداره بخش کار در جامعه بین کارآفرین و کارگر قرار می‌گیرد، گفت: اساس کار بر این است که محیط کار در جامعه فعال باشد و نسبت به مسأله کار افتخار کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه اساس زندگی در جامعه و حرکت آن، کار مفید است، افزود: اگر کار و فعالیت نباشد، زندگی اقتصادی، اجتماعی، روانی و معنوی با مشکلات روبرو می‌شود و نشاط کار خوب است چرا که هر چه کار شایسته‌تر باشد، نشاط بیشتر برای وجدان و جامعه بوجود می‌آید.

دکتر روحانی با تأکید بر اینکه ایجاد برند برای یک محصول و اعتماد اجتماعی بسیار مهم است، چرا که با معرفی یک برند اطمینان برای مردم بوجود می‌آید، گفت: باید برند و محصولی از نظر کیفیت، سلامت و قیمت ایجاد کنیم که وقت مردم تلف نشود و راحت کردن زندگی مردم و ایجاد اعتماد باید اساس کار شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه رقابت محصولات ایرانی با خارجی بسیار ارزشمند است، اما این مهم تنها با گفتار حاصل نمی شود و باید در عمل کاری کرد که افراد جنس ایرانی را با توجه به کیفیت و قیمت آن ترجیح دهند، تأکید کرد: مبارزه با تحریم‌ها به معنای این است که کار با کیفیت انجام دهیم و نیازمندی به خارج رفع شود و جوان‌های با استعداد، مخلص و وطن‌دوست به کار و فعالیت بپردازند که البته نیازی نیست، تقوای یک فرد 90 یا 100 درجه باشد، بلکه باید به شغل و محصول خود ایمان داشته باشد.

دکتر روحانی تصریح کرد: عالمی عادل است که اهل منزلش پشت سرش نماز بخوانند پس کسی خوب کار می‌کند که خودش محصول کارخانه را بخرد که در غیر این صورت بخشی از کار مشکل دارد و باید کار و محصول شایق باشد.

رئیس جمهور ادامه داد: این مهم‌ترین وظیفه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و باید روابط مناسبی بین مجموعه واحد کار، کارگر و کارفرما ایجاد گردد.

دکتر روحانی با اشاره به رسالت بسیار سنگین این وزارتخانه در بخش مهارت‌آموزی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، افزود: باید هزینه ها و اسراف در جامعه کاهش یابد چرا که اگر یک نجار به خوبی محصولی را تولید کند، اسراف کم می‌شود و خدمات به مردم باید دقیق و حساب‌شده باشد و این وزارتخانه مسئول است که با یک کار دقیق آموزش‌ها و مهارت‌های لازم را ارایه دهد.

رئیس جمهور با بیان اینکه اطمینان، اعتماد و سرمایه اجتماعی اساس کار است و این وزارتخانه می‌تواند این سرمایه اجتماعی را با نظارت، آموزش، حمایت و کمک بوجود آورد، تصریح کرد: ایجاد اشتغال در جامعه یکی از وظایف بزرگ همه ما است، چرا که بیکاری، مادر  همه گرفتاری‌ها و مفاسد است و در بیکاری است که هر چیزی امکان‌پذیر می‌شود.

دکتر روحانی با بیان اینکه کار و تلاش، امنیت اجتماعی، استحکام خانواده و سلامت روحی را بوجود می‌آورد و تمام مشکلات روحی و روانی به دلیل بیکاری است، تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین افتخارات دولت در طی 5.5 سال بحث اشتغال‌زایی بود، اما این موضوع برای برخی مردم ملموس نیست چرا که اساس بیکاری کم نمی‌شود و خرمن بیکاری با وجود اشتغال‌زایی در این دولت همچنان وجود دارد.

رئیس جمهور با مقایسه آمار اشتغال خالص در ابتدای دولت یازدهم نسبت به 8 سال قبل از آن و همچنین افزایش این آمار طی دولت یازدهم و دوازدهم، گفت: البته از نیاز جامعه عقب هستیم که بهترین آمار برای نشان دادن عملکرد دولت آمار شاغلین است که از 20 میلیون و 600 هزار نفر در ابتدای دولت امروز به آماری در حدود 24 میلیون رسیده‌ایم و این بدان معنا است که طی 5 سال، 3 میلیون و 400 هزار اشتغال خالص ایجاد شده و این کار مهمی است که به طور متوسط در هر سال بالای 500 هزار شغل خالص ایجاد کردیم.

دکتر روحانی با بیان اینکه اگر آمار بیکاری در ابتدای دولت 3 میلیون بود و الان نیز همین آمار وجود دارد به این دلیل است که نیروی جوان به صورت مداوم وارد بازار کار می‌شود و تقاضای کار در حال افزایش است، تصریح کرد: باید بیش از متقاضی شغل ایجاد نماییم تا مشکل بیکاری به صورت ریشه‌ای حل شود و آمار اشتغال باید بالای یک میلیون نفر برود تا در جامعه اثرگذار باشد و برای این مهم به تلاش همه نیاز داریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه وزارت کار عمدتاً ناظر به کار و حامی کارگر است، اما می‌تواند با بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف به اشتغال‌زایی در جامعه کمک نماید، ادامه داد: دبیرخانه شورای عالی اشتغال یکی از وظایف مهم این وزارتخانه است که می‌تواند از این طریق با نظارت و سیاست‌گذاری‌ها به افزایش شاغلین در جامعه کمک نماید.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه ظرفیت اشتغال‌زایی در بخش خدمات نسبت به سایر بخش‌ها بیشتر است، گفت: الان در اقتصاد دانش بنیان و شرکت‌های فناورانه و نوپا، 300 هزار اشتغال ایجاد شده است که بنا داریم سالانه تا حداقل 100 هزار اشتغال اضافه شود و این حرکت بزرگی در جامعه ایجاد می‌کند.

رئیس جمهور با اشاره به رقم بسیار بالای 60 هزار میلیارد تومانی درآمد شرکت‌های دانش بنیان در سال 96، افزود: این نشان می‌دهد که نوع کار، آموزش کارگران، برنامه‌ریزی در بخش فنی و حرفه‌ای، انواع داروها، سبک زندگی، نوع منازل و وسایل مردم در آینده فرق خواهد کرد و باید همه این تحولات را در جامعه در نظر گرفت.

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: باید پیشتاز و آینده‌نگر باشیم و نیازهای مردم را در نظر بگیریم.

رئیس جمهور بر ضرورت افزایش صادرات غیرنفتی با توجه به شرایط کنونی کشور، تأکید کرد و گفت: یکی از اقدامات بسیار مهم در این دولت در وزارتخانه جهاد کشاورزی و بخش آبزیان صورت پذیرفت که طبق اعلام آقای حجتی تولیدات آبزیان در سال جاری در مقایسه با اول انقلاب 40 برابر افزایش یافته است و کار پرورش ماهی در دریا نیز بسیار بزرگ، جدید و ارزشمند است.

دکتر روحانی همچنین به اقدامات بسیار مهم و ارزشمند وزارت جهاد کشاورزی در تولید محصولات گلخانه‌ای، اشاره کرد و گفت: الان در حدود 3 سال است که در تولید گندم خودکفا هستیم، در محصول شکر در مرز خودکفایی بوده و 10 درصد این محصول وارد می‌شود و روغن نیز به سمت خودکفایی حرکت می‌کنیم و تولید دانه‌های روغنی در کشور، نسبت به 3 سال قبل، 3 برابر شده است.

رئیس جمهور با تأکید براینکه اکنون مردم در زندگی با مشکلاتی روبرو هستند و ما باید مسایل و دغدغه‌های مردم را حل کنیم و اگر کسی بگوید، مردم مشکلاتی ندارند، حرف نادرستی بر زبان آورده است، گفت: شرایط برای بخشی از جامعه که حقوق ثابت دریافت می‌کنند نسبت به سایر بخش‌ها سخت‌تر است و از وزارتخانه کار، رفاه و تعاون اجتماعی و سایر بخش‌های دولتی می‌خواهم تا نسبت به وضعیت بخشی که حقوق ثابت دریافت می‌کنند، فکر کنند.

دکتر روحانی با اشاره به اختلاف آمار سازمان برنامه و بودجه با آمار وزارت کار، رفاه و تعاون اجتماعی در خصوص دریافت مستمری بگیران از سال 92 تاکنون، تأکید کرد: توان دولت محدود است اما دولت توانسته به طور متوسط دریافتی مستمری اقشار تحت فشار را بیش از 4 برابر کند و البته قیمت اجناس به دو برابر افزایش یافته اما پرداختی‌های دولت به اقشار تحت فشار نیز 4 و 5 برابر شده است.

رئیس جمهور اظهار داشت: مردم باید بدانند دولت به عنوان خادم آنان با همه توان خود به عنوان  در مسیر کاهش مشکلات و معضلات زندگی مردم تلاش می‌کند.

دکتر روحانی تلاش‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه کمک به خانواده‌های نیازمند و مددجویانی را که نیاز به مددکاری دارند ، بسیار ارزشمند و مهم دانست و گفت: ما باید نسبت به همه افراد و خانواده‌هایی که به دلایل گوناگون نیاز به کمک و مدد دارند، کمک کرده و بتوانیم نیازمندی‌های آنان در بخش‌های مختلف از جمله تهیه مسکن و دیگر کمک‌ها را برطرف کنیم.

رئیس جمهور مهارت‌آموزی به مددجویان را مهم‌تر از کمک مالی به آنان برشمرد و خاطرنشان کرد: باید به افرادی که به دلایل گوناگون نیاز به مددکاری دارند، مهارت بیاموزیم تا بتوانند روی پای خود بایستند، تا کم کم از مدد گرفتن بی‌نیاز شوند.

دکتر روحانی با اشاره به گزارش‌ها و آمارهای کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور که نشان می دهد900 هزار مددجوی جدید تحت پوشش این دو نهاد قرار گرفته اند، گفت: این اقدام بسیار ارزشمندی است که انجام شده و در راستای کمک برای رفع نیازهای کسانی است که نیازمند مدد  هستند.

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت بیان اقدامات ارزشمند برای مردم، افزود: باید در شرایطی که مشکلات در جامعه زیاد است، این اقدامات مثبت را به مردم بگوییم تا جامعه امیدوار شود، البته این بدان معنا نیست که در پی حل مشکلات مردم نیستیم، اما معتقدیم مردم باید در جریان اقدامات و خدمات دولت هم قرار داشته باشند.

دکتر روحانی با اشاره به گزارش یکی از مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مبنی بر اینکه بیش از 90 درصد اقدامات در بخش مددکاری اجتماعی توسط بخش خصوصی و با حمایت دولت انجام می‌شود، اظهار داشت: باید کار را به سازمان های مردم نهاد و خیرین واگذار کرده و با ارایه کمک و امکانات از آنان حمایت کنیم.

رئیس جمهور ادامه داد: هر کاری که مردم انجام دهند، بهتر از بخش دولتی است چرا که مردم بخاطر عشق و علاقه شخصی و حفظ انجام وظیفه و مسئولیت‌پذیری کار را به گونه‌ای متفاوت‌تر از بخش دولتی انجام می‌دهند.

دکتر روحانی با بیان اینکه باید شیوه زندگی ائمه را در زمینه کمک به نیازمندان در زندگی خود بکار گیریم، اظهار داشت: کمک به مستمندان و نیازمندان به انسان روحیه و نشاط می‌دهد و انجام این کار از بسیاری از عبادات مستحب نشاط بیشتری برای انسان به همراه دارد.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: اینکه گفته می‌شود در زمان امیرالمؤمنین(ع) عده‌ای بودند که غذای شب نداشتند، شاید امروز در جامعه ما هم برخی اینگونه باشند، که البته حداقل‌هایی دارند، اما این حداقل‌ها کافی نیست، بویژه برای کودکانی که خود را با هم سن و سال‌هایشان مقایسه می‌کنند و در جامعه حضور دارند و می‌خواهند زندگی در حد متوسط داشته باشند.

دکتر روحانی با تأکید بر اینکه رفع فقر مطلق از جامعه یکی از اهداف بزرگ دولت است که باید به انجام برسد، گفت: البته براساس گزارش کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز با کارهایی که انجام شده در کشور فقر مطلق نداریم، اما به هر حال باید برنامه‌ریزی کرده و برای رفع کامل فقر مطلق در جامعه تلاش کنیم.

رئیس جمهور افزود: هر چند ممکن است نیازمندی در جامعه وجود داشته باشد، اما باید کاری کنیم که فقر مطلق از جامعه ریشه‌کن شود و تلاش کنیم تا حداقل زندگی برای مردم فراهم شود.

دکتر روحانی تأمین اجتماعی را یکی دیگر از وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: تأمین اجتماعی همان امنیت اجتماعی به معنای ایجاد امنیت برای مردم در جامعه است.

رئیس جمهور با اشاره به ایجاد دفترچه‌های خدمات درمانی الکترونیک برای بیماران، این اقدام را کاری ارزشمند دانست و گفت: این دفترچه به بیمار امنیت می‌دهد و هنگامی که به پزشک برای درمان و یا داروخانه برای تهیه دارو مراجعه می‌کند، می‌داند که این دفترچه او را یاری خواهد کرد.

دکتر روحانی افزود: انجام امور از طریق شبکه الکترونیک بسیار مهم است و باید کاری کنیم که در آینده به حداقل کاغذ نیاز باشد، کما اینکه براساس گزارش وزارت ارتباطات اگر قبض‌های کاغذی حذف شده و به صورت الکترونیکی صادر شود، چند هزار میلیارد تومان صرفه‌جویی به دنبال خواهد داشت.

رئیس جمهور اظهار داشت: اینکه 42 میلیون نفر تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند، کاری عظیم و بزرگ و موجب افزایش امنیت اجتماعی خواهد بود.

دکتر روحانی با بیان اینکه همه  امور در بخش‌های مربوط به تأمین اجتماعی، بهزیستی و آموزش فنی و حرفه‌ای باید به مردم واگذار شود، گفت: باید کارگاه‌های مورد نیاز را ایجاد کرده و اساتید را برای این کارگاه‌ها در نظر بگیریم، اما در نهایت انجام امور را در اختیار خود مردم بگذاریم.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) برای ارتقاء امنیت اجتماعی در کشور، ایجاد شده‌اند، گفت: این شرکت‌ها بوجود آمد تا یک بازنشسته بداند با سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند عواید بیشتری را دریافت کند، اما اگر با وجود سرمایه‌گذاری عواید چندانی حاصل نشود، این موجب ضربه بزرگ به بیمه‌دهنده، بازنشسته و دولت است.

دکتر روحانی با بیان اینکه از سوی دیگر بار مسئولیت به دوش دولت گذاشته شده و مجبور می‌شویم، بخشی از هزینه‌ها و مخارج اینها را پرداخت کنیم، گفت: امروز مشابه آنچه دولت به کارمندان خود پرداخت می‌کند، برای جبران و حمایت از صندوق‌های بازنشستگی می‌پردازد. در بخش نیروهای مسلح نیز در واقع کل هزینه‌ها بر دوش دولت است به معنای آنکه دو حقوق پرداخت می‌کنیم؛ یکی متعلق به کارکنان نیروهای مسلح و دیگری به بازنشستگان این نیروها است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه باید بررسی کنیم چقدر ضرورت دارد که سازمان بازنشستگی این تعداد کارمند داشته باشد، افزود: بسیاری از بازنشستگان هستند که حاضرند داوطلبانه چند ساعت در روز در این سازمان کار کنند. کاری که باید انجام دهیم این است که ابتدا سازمان بازنشستگی را درست کنیم و سپس تلاش کنیم که این سازمان روی پای خود بایستید.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه به ضرورت واگذاری اموال مازاد و عدم انجام مدیریت اقتصادی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: سهام‌داری در پروژه‌ها ایرادی ندارد اما مدیریت اقتصادی نباید توسط این بخش انجام شود اما هر کجا که بخش خصوصی سرمایه‌گذاری کرد می‌توانیم مشارکت داشته باشیم.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه براساس قولی که به مجلس شورای اسلامی و ملت ایران داده‌ام، سال آینده سال واگذاری بزرگ شرکت‌های متعلق به شستا است، خاطر نشان کرد: البته می‌دانم که این حرکت برای برخی دشوار است، اما باید محکم بایستیم و آن را به انجام برسانیم چرا که انجام این کار نظر صد در صدی بنده و تأکید صد در صدی مقام معظم رهبری است.

دکتر روحانی افزود: رهبر معظم انقلاب در دولت یازدهم بر این موضوع تأکید داشتند و هنگامی که برای معرفی وزرای دولت دوازدهم خدمت ایشان رسیدم، یکی از نکات مهم ایشان این بود که دولت باید از کار اقتصادی دست بردارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه در اقتصاد 3 بخش دولتی، تعاونی و خصوصی داریم، گفت: البته در اقتصاد ما یک بخشی تحت عنوان خصولتی وجود دارد که بدترین اقتصاد را به دنبال دارد، چرا که نه دلسوز کار هستند و نه مانند بخش دولتی، نظارتی بر آنها وجود دارد . کسی هم جرأت نظارت بر آنها را ندارد.

دکتر روحانی با تأکید بر اینکه بدترین اقتصاد، اقتصاد خصولتی است اظهار داشت: بویژه آن دسته‌ای که مسئولیت‌های دیگر هم برعهده دارند، یعنی خودشان ناظر و یا ضابط قوه قضائیه هستند و دستگاهی دیگر را در اختیار دارند.

رئیس جمهور با بیان اینکه باید اقتصاد را اصلاح کنیم، گفت: مقام معظم رهبری بر این مسأله تأکید کردند و نسبت به نیروهای مسلح نیز همین نظر را دارند و چند بار فرمودند که نیروهای مسلح باید دست از اقتصاد بردارند و آن را به مردم واگذار کرده و به وظایف اصلی و سنگین خود بپردازند.

دکتر روحانی با بیان اینکه شستا یک چیزی میان بخش دولتی و خصولتی است، افزود: باید به طور واقعی در راستای واگذاری آن اقدام کنیم و اجازه دهیم خیال مردم راحت باشد و به آقای شریعتمداری در روزی که او را برای این وزارتخانه برگزیدم اعلام کردم که باید در پایان دولت، شستا به معنای مدیریت اقتصادی نباید وجود داشته باشد.

رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت ایجاد شفافیت در همه بخش‌ها، گفت: در این راستا اقدام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه هیأت مدیره شستا بسیار ارزشمند بود، همچنین سامانه هایی که امروز از آنها رونمایی شد در بخش‌های مختلف می‌تواند تأثیرگذار و مهم باشد.

دکتر روحانی افزود: مردم در این سامانه‌ها می‌توانند چگونگی واگذاری‌ها را رصد کنند و این سامانه ها در بخش‌های مختلف تأمین اجتماعی، اشتغال و بازنشستگی، می‌تواند موجب تسهیل کار مردم شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه شفافیت عاملی است که می‌تواند جلوی فساد را بگیرد، اظهار داشت: امروز در دولت مراحل نهایی تدوین لایحه شفافیت برای ارایه به مجلس شورای اسلامی در حال انجام است، ضمن اینکه یک لایحه دیگر تحت عنوان تزاحم منافع در حال آماده‌سازی است.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه شفافیت و نظارت عمومی مردم از راه‌های مبارزه با فساد است، گفت: نظارت همگانی همان اقدام در راستای امر به معروف و نهی از منکر است که این نظارت مردم از طریق این سامانه‌ها امکان‌پذیر است که امیدوارم بتوانیم در این راستا فعال باشیم.

رئیس جمهور استفاده از افراد شایسته اقوام و مذاهب گوناگون در امور گوناگون مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: هر ایرانی شایسته که توان انجام کاری را دارد، باید جدای از قومیت و مذهب بیاید و کار کند؛ فرقی نمی‌کند، اگر می‌خواهید کار نکنند از آنها مالیات هم نگیرید و موقع رأی‌گیری هم به آنان نگویید که پای صندوق بیایند، اما اگر بناست مالیات بدهند و پای صندوق بیایند و روز جنگ در میدان جنگ رفته و شهید بدهند، باید از آنها هم استفاده کنیم.

دکتر روحانی با تأکید بر ضرورت جوانگرایی در بخش‌های مختلف دولت، خاطرنشان کرد: جوان دارای انرژی بوده و فعال است و می‌تواند بدون ترس و خستگی و با قدرت تصمیم‌گیری، کار خود را به انجام برساند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه مدیران با افزایش سن، محتاط‌تر از قبل شده و مدام دستگاه‌های نظارتی را در ذهن خود می‌آورند، گفت: امروز در دولت، وزیر جوانی داریم که وقتی قوه قضائیه می‌گوید از او شکایت می‌کنم، نمی‌ترسد و کار خود را با قدرت ادامه می‌دهد.

دکتر روحانی ادامه داد: اینکه یک فردی در قوه قضائیه اعلام می‌کند که از وزیرجوان ما شکایت می‌کند، مهم نیست. اینکه یک جوان به نفع مردم کار می‌کند و به دستورهای بی‌ربط اعتنا نمی‌کند؛ این می‌شود، وزیر.

رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با تلاش و ارایه خدمات به مردم در راستای رفع مشکلات آنان گام برداشته و مردم از خادمان خود راضی باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 296
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران