پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 491549 تاریخ : 1398/07/13-14:21:22
,13,
حفظ پارک‌های جنگلی و منابع طبیعی اولویت جهادکشاورزی است

حجتی:

حفظ پارک‌های جنگلی و منابع طبیعی اولویت جهادکشاورزی است

وزیر جهاد کشاورزی حفظ اراضی منابع طبیعی، پارک‌های جنگلی و فضای سبز برای نسل‌های آینده را از اولویت‌های این وزارتخانه برشمرد و گفت: پارک‌های جنگلی امانتی در دست شهرداری است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمود حجتی روز شنبه در مراسم امضای تفاهم نامه اجرای مدیریت بهره‌وری و نگهداری از پارک‌های جنگلی و توسعه فضای سبز در تهران افزود: امروز شهر تهران با وجود تمامی مشکلات، شرایط خوبی را می‌گذراند. 

وی تصریح کرد: دغدغه مشترک وزارت جهاد کشاورزی، سازمان جنگل‌ها و شهرداری تهران حفظ اراضی طبیعی و فضای سبز است و باید در حفاظت منابع طبیعی کوچکترین خدشه‌ای وارد نشود. 

حجتی پیش بینی کرد: ورود شهرداری برای حفظ اراضی منابع طبیعی وضعیت را بهبود می‌بخشد و در گذشته ورود شهرداری به اراضی طبیعی در برخی مناطق بهبود ایجاد کرده بود و اتفاقاتی هم در این زمینه رخ داد، اما اکنون جای نگرانی نیست. 

وی افزود: انتظار می رود تفاهم با شهرداری تهران در زمینه حفاظت پارک‌های جنگلی تهران الگویی باشد تا به دیگر استان‌های کشور تعمیم داده شود و وزارت جهاد کشاورزی در این تفاهم نامه به حفظ اراضی و منابع طبیعی می اندیشد و انتظاری دیگر ندارد. 

وزیر جهادکشاورزی ضمن تاکید بر اینکه این بستر با ملاحظات قانونی انجام خواهد شد، درباره عملکرد این وزارتخانه در برخورد با تغییر کاربری و زمین خواری گفت: بر اساس قانون مسئولیت تغییر کاربری در خارج از طرح‌ها بر عهده سازمان امور اراضی کشور است.

وی اضافه کرد: تخلفات صورت گرفته سازمان امور اراضی  به مقام های قضایی منعکس و طرح شکایت می شود و با تشکیل پرونده این موارد پیگیری خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 365
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران