پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 410689 تاریخ : 1397/08/10-14:36:05
,17,10028,
حفظ اشتغال موجود از برنامه‌های مهم وزارت کار است

شریعتمداری:

حفظ اشتغال موجود از برنامه‌های مهم وزارت کار است

وزیر کار، حفظ اشتغال موجود را از برنامه‌ های مهم خود دانست و گفت آنچه می تواند اشتغال را حفظ کند افزایش سرمایه گذاری و اشتغال زودبازده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، هشتمین جلسه امسال شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اتاق بازرگانی خراسان رضوی در مشهد تشکیل شد.

آقای شریعتمداری که به تازگی برای وزارت تعاون از مجلس رای اعتماد گرفته است، در این جلسه حفظ اشتغال موجود را از برنامه‌های مهم خود دانست و گفت: آنچه می تواند اشتغال را حفظ کند افزایش سرمایه گذاری، ایجاد نوعی اشتغال زودبازده و پیگیری جدی تر طرح استاد شاگردی برای ایجاد اشتغال دست کم یک نفر در هر واحد کوچک تولیدی است.
شریعتمداری تنظیم روابط کار و شفافیت در معاملات تامین اجتماعی و واگذاری برخی پروژه‌های دولتی به بخش خصوصی را از طرح های دولت برای حمایت از تولید و اشتغال اعلام کرد.
در این جلسه جمعی از فعالان بخش خصوصی برخی مشکلات خود از جمله تغییر و افزایش قیمت نرخ ارز، لزوم کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واحدهای تولیدی و لزوم ارتباط بیشتر دولت با شرکای تجاری خارجی برای عمل به تعهدات خود را با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مطرح کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران