پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465379 تاریخ : 1398/03/05-15:15:34
,5,
حفر 17 حلقه چاه نفت و گاز در 2 ماه نخست امسال

حفر 17 حلقه چاه نفت و گاز در 2 ماه نخست امسال

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از حفر و تکمیل 17 حلقه چاه‌ نفت و گاز در دو ماه نخست امسال در مناطق خشکی و دریایی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمد آل‌خمیس گفت: از این 17 حلقه چاه، هشت حلقه توسعه‌ای/توصیفی و 9 حلقه تعمیری تکمیلی بوده است.

وی افزود: از مجموع چاه‌های حفر شده 12 حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، یک حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی و چهار حلقه در قالب پروژه‌ای تکمیل شد و در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار گرفت.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری با اشاره به اینکه در مدت پیش گفته 25 هزار و 348 متر حفاری به ثبت رسید، اظهار کرد: هم‌اکنون 13 دستگاه حفاری در حال جابه‌جایی در موقعیت‌های عملیاتی هستند.

وی گفت: دستگاه 35 فتح از جمله دکل‌هایی است که پس از کاریابی به‌زودی در یکی از حوزه‌های نفتی تحت مسئولیت شرکت نفت مناطق مرکزی به کارگیری می‌شود.

آل خمیس با یادآوری اینکه بر اثر بارندگی‌های فروردین و اردیبهشت ماه امسال، فعالیت هشت دستگاه حفاری به سبب قرار گرفتن در معرض سیلاب و لزوم ایمن‌سازی با هماهنگی کارفرماها متوقف شد، افزود: با تلاش‌های انجام‌شده، 6 دکل پس از چند روز وقفه دوباره در چرخه عملیات قرار گرفت و اقدام‌های لازم برای راه‌اندازی دو دستگاه دیگر در موقعیت میدان نفتی آزادگان جنوبی در جریان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران