پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 495019 تاریخ : 1398/09/20-14:11:54
,3,
حضورمدیرعامل ملل درجلسه استاندار و فرماندار خراسان شمالی

حضورمدیرعامل ملل درجلسه استاندار و فرماندار خراسان شمالی

استاندار محترم خراسان شمالی تاکید نمودند: پروژه های استان برای سرمایه گذاری توسط موسسه اعتباری ملل قطعی شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، در جلسه استاندار خراسان شمالی، فرمانداران ارجمند کلیه شهرستانهای استان و مدیران دستگاه های اجرایی استان خراسان شمالی که مدیر عامل محترم موسسه اعتباری ملل و هیات همراه نیز در آن حضور داشتند.

استاندار خراسان شمالی گفت: در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به استان و در راستای انعقاد قرارداد با ارگان های مختلف، تفاهم نامه ای نیز با موسسه اعتباری ملل منعقد شده که باید در اسرع وقت تعیین تکلیف و به سرانجام برسد. دکتر محمد علی شجاعی در نشستی با حضور مدیر عامل محترم موسسه اعتباری ملل و هیات همراه و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: نگاه موسسه اعتباری ملل در هر استانی ایجاد اشتغال و خدمت رسانی مطلوب به هموطنان است لذا تا دو هفته آینده باید لیست تمام پروژه ها در حوزه های مختلف جهت سرمایه گذاری این موسسه قطعی شود. وی افزود: هیچ شهرستانی بدون معرفی پروژه ای نباشد پس باید کار شبانه روزی مدیران را شاهد باشیم ضمن اینکه از هیچ حوزه ای هم غفلت نشود.

شجاعی تصریح کرد: خراسان شمالی بهترین پتانسیل را در حوزه های کشت و صنعت، فرآوری محصولات کشاورزی و دام سبک دارد که امیدواریم نگاه موسسه اعتباری ملل به این حوزه ها جهت سرمایه گذاری بیشتر باشد زیرا تمام آنها توجیه اقتصادی دارد. 
وی خاطرنشان کرد: هیچ دلیلی برای سرمایه گذار وجود ندارد تا استان های بزرگ تر را رها کند و جهت سرمایه گذاری برای این استان اقدام کند لذا باید حال این استان برای سرمایه گذاری عالی و شرایط به درستی فراهم شود تا رغبت به سرمایه گذاری داشته باشند.
 شجاعی افزود: بحث صدور مجوزهای بی نام را دنبال کرده و همچنین سال آینده هم همایش بزرگ بین المللی سرمایه گذاری را داریم که امیدواریم منجر به انعقاد قراردادهای مختلف و رغبت سرمایه گذاران شود.
وی اظهار داشت: خراسان شمالی به واسطه داشته های طبیعی، جمعیت، وسعت و ظرفیت های قابل توجهی برای پیشرفت و جهش دارد اما نمی توان با آهسته راه رفتن رتبه ها و شاخص های استان را ارتقا داد. شجاعی بیان کرد: باید شرایط سرمایه گذاری تمام و کمال فراهم شود و معضلی برای جذب سرمایه گذار نداشته باشیم و ظرفیتی همچون حوزه فرش استان را بیشتر مورد توجه جهت سرمایه گذاری قرار دهیم. در ادامه این نشست مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل در ابتدای سخنان خود جدیت، فعال بودن و نحوه مدیریت دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی مورد تحسین قرار داد و گفت: اگر فعالیت تمام مدیران کشوری هم اینگونه باشد کشور سریع تر آباد می شود. زیرا نگاه این استاندار دلسوزانه و در مسیر پیشرفت و توسعه است.
حجت الاسلام و المسلمین جوادی اظهار داشت: تمام اعتبارات موسسه در راستای رسیدن به رشد اقتصادی استان ها هزینه می شود پس باید جهت رفاه حال بیشتر مردم به دنبال ایجاد فرصت ها بود و ما می توانیم برای این استان ثروت سازی کنیم.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 344
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران