پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465643 تاریخ : 1398/03/11-10:23:25
,2,
حضور گسترده کارکنان پست بانک ایران در راهپیمائی روزجهانی قدس در سراسر کشور

حضور گسترده کارکنان پست بانک ایران در راهپیمائی روزجهانی قدس در سراسر کشور

مدیران و کارکنان پست بانک ایران همگام با دیگر اقشار جامعه و مسئولان در راهپیمائی گسترده روز جهانی قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر کشور حضور بهم رساندند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، همچنین پست‌بانک‌ایران در آستانه این روز تاریخی طی اطلاعیه‌ای از عموم هموطنان برای حضور گسترده در این روز دعوت بعمل آورد. متن اطلاعیه بدین شرح می‌باشد.

دعوت پست بانک ایران از عموم هموطنان برای حضور گسترده در مراسم راهپیمائی روزجهانی قدس
روز جهانی قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز استقامت و پیروزی، عزت و سرافرازی، عدالت‌خواهی و اتحاد دنیای اسلام است. روزقدس، میراث ماندگار حضرت امام خمینی(ره)، روز فریاد رهائی قدس شریف و روز تبلور ندای بلند مظلومانی است که خانه و کاشانه خود را از دست داده‌اند. در این روز جهان اسلام، روح آزادی‌خواهی و عدالت طلبی را به معرض نمایش گذاشته و دفاع از عدالت و ملت های مظلوم و ستمدیده را سرلوحه آرمان های خود قرار می دهند.
بدینوسیله مدیران، کارکنان و کارگزاران پست بانک ایران در روز جهانی قدس بار دیگر با تسمک به آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری همگام با دیگر اقشار جامعه، روز جمعه دهم خرداد ماه در کنار مردم خداجوی و روزه‌دار ایران اسلامی در راهپیمایی میلیونی این روز در سراسر کشور شرکت نموده و باردیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف اعلام می‌دارند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 266
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران