پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 514474 تاریخ : 1399/03/26-13:00:42
,10026,
حضور مدیرعامل بیمه ایران در نخستین گردهمایی مدیران ستادی و شعب بیمه ایران معین

حضور مدیرعامل بیمه ایران در نخستین گردهمایی مدیران ستادی و شعب بیمه ایران معین

نخستین گردهمایی مدیران ستادی و شعب بیمه ایران معین، با حضور دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران و اعضای هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران معین در تهران برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر رضایی با ابراز خرسندی از حضور در این گردهمایی، پویایی ، تلاش ، جوان بودن و انسجام موجود را از نقاط قوت شرکت بیمه ایران معین برشمرد.

دکتر رضایی ، بیمه ایران معین را جزو شرکت های باکیفیت صنعت بیمه دانست و افزود: ایران معین به لحاظ توان بالای قبولی اتکایی، امکان و مزیت بزرگی را بدست آورده است که کمتر شرکتی در صنعت بیمه از آن برخوردار است.

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه با بیان اینکه شرکت بیمه ایران معین عملا جانشین بیمه ایران در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است خاطرنشان کرد: این شرکت حامی بزرگی مانند بیمه ایران را در کنار خود دارد که این امر انتظارات از این مجموعه را بالا برده است.

دکتر رضایی، ضمن تشکر از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران معین در تلاش برای پیشبرد اهداف، ثبت افزایش سرمایه این شرکت، توجه به دینفعان، تقویت شبکه فروش و توسعه خدمات ایران معین را خواستار شد.

در ادامه این مراسم ، دکتر محمدی مدیرعامل بیمه ایران معین، با قدردانی از حضور دکتر رضائی در جمع مدیران بیمه ایران معین، آرامش حاکم بر شرکت را مرهون حمایت های مدیرعامل و هیات مدیره بیمه ایران دانست و بیان داشت : بیمه ایران معین در مسیر دستیابی به رشد و بالندگی خود، نیاز به تحول و نقش آفرینی جدید در مناطق آزاد دارد که با حمایتهای دکتر رضایی ، تلاش شبانه روزی مجموعه و تعریف ارتباطات جدید با ذینفعان شرکت، ان شاء لله این امر میسر خواهد شد و مجموعه ارکان بیمه ایران معین در مسیر ترسیم شده از سوی سهامدار محترم و نهاد ناظر، تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 428
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران